zaterdag 26 maart 2011

Doosje

Alweer een doosje. Dit keer een doosje waarvan de onder en de bovenkant gemaakt is met een bierviltje. Om de rand heb ik een stukje biasband geplakt, en vervolgens met de Spelbinders nestabilities een cirkel gemaakt en er op geplakt. Een doosje gevouwen, en er tussen gedaan. Bovenop zit een gehaakt bloemetje, die zijn ook erg leuk om te maken, en een paar blaadjes, die ik heb uitgestansd.





1 opmerking:

Nicole zei

Jo alweer zo'n mooi doosje!!!!

Liefs Nicole