donderdag 28 april 2011

DOL Creatie

Gisteravond was er weer een DOL (doosje on line) bij Hobbyplezier met scrapdoosjes. Het was natuurlijk weer een verassing wat het zou gaan worden, dus het is altijd weer spannend. Ik heb in ieder geval een leuke avond gehad....en dit is het geworden


Je kunt het doosje helemaal plat vouwen, zodat je het makkelijk met de post kunt versturen



1 opmerking:

Nicole zei

Jeetje Jo die is echt zo mooi geworden!!Was er ook al aan begonnen(een dag later)maar is mislukt probeer het een andere keer wel weer

Liefs Nicole