Ooooohh wat was het weer leuk op de beurs in Zwolle, wat hebben we weer genoten. Er is zoveel te zien en te doen, we hebben dan ook best veel spullen gekocht.
Zoals je kan ik eerst weer een poosje vooruit. We hebben mooie scrapvellen gekocht, Magnoliastempels, kantjes bloemetjes veel embossingfolders , een heat-tool met embossingpeder en inkt enz.
Irene heeft een workshop gedaan bij de Scrapbookzolder, een Label met materialen van Tim Holtz, ze vond het geweldig om te doen, dus zijn we ook thuisgekomen met een blendingtool, een paar kleurtjes distress-ink, en blauw embossingpoeder . kunnen we thuis ook lekker aan de gang.
deze label heeft ze gemaakt
Het was een gezellige boel bij de stand van
de Scrapbookzolder. We hebben Anneke ook ontmoet, zij is designer bij de scrapbookzolder. Leuk om elkaar even te ontmoeten, en dan ook maar even samen op de foto.
Vandaag zijn we natuurlijk direct even aan de slag gegaan met de spullen om een label te maken, we moeten natuurlijk wel een beetje oefenen. irene wist natuurlijk precies hoe alles moest, en dit is het resultaat
de bovenste heb ik gemaakt, en de groene is van Irene
We kunnen terugkijken op een prachtige dag, dus ik zou zo zeggen . . . . ga er ook heen, het kan morgen nog, en ga ook zo'n leuke label maken!!
Bij Sassy Cheryl's Show Me #38 kun je iets plaatsen waar je op dit moment mee bezig bent . . .je kunt er een Digi-stempel mee winnen.
9 opmerkingen:
Wow, you really bought some fun goodies Jolanda! Great tags as well.
wauw!! wat veel...inderdaad daar kun je mee vooruit.
leuk!!!
super labels. mooi!!
groetjes Dora
Dat ziet er goed uit,daar kunje heel veel leuks mee maken!
Groetjes Elly
WOW! Wat een gave inkopen zeg. Leuk de foto van de beurs. Je hebt er al erg mooie tags mee gemaakt zeg. Ik moet toch ook eens vaker heatembossen.
Groetjes, Jose
Wow, looks like you had a fabulous time and came home with some great goodies.
Leuke bruikbare spulletjes heb je gekocht, Jolanda! We staan super leuk met z'n drieen op de foto!
Voor het geval dat jullie nog meer willen leren met distress, Anette geeft ook workshops thuis (zuidlaren) en bij Claudia (assen)....
Groetjes Anneke.
Looks like you had TONS OF FUN. . . .and got a lot of great goodies. Thanks for sharing this week in the SHOW ME fun.
Wat een geluk dat die beurzen er niet elke week zijn, anders kan je nog een paar bij baantjes nemen. Fijn dat je zo goed geslaagd bent.
hoiii
ik ben volgster geworden
ik ben ook een groninger, ik woon in musselkanaal maar komt oorspronkelijk van loppersum
doei
Een reactie posten