De mooie witte vierkant is weer gemaakt met de hoek CreaTable LR 0200. daar boven op een CrafTable ovaal CR 1204, en het rozenmandje CR 1206. Het mandje is ook uit craft, en heb ik 2 keer uitgestansd, voor wat meer stevigheid. Door de bovenrand zit een roze lintje. Verder nog een mooi stukje kant, en wat vlinders, deze zijn van Cheery Lynn. Ik vind de kaart zelf erg mooi geworden. . . . Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden . . .
Ik wil graag ook mee doen met de volgende challenge
![]() |
| bloemen en vlinders |


20 opmerkingen:
Wat een schitterende stijlvolle kaart, Jolanda!
Groetjes Anneke.
Een supermooie kaart heb je gemaakt Jolanda en inderdaad de Marianne Design spulletjes zijn geweldig om mee te werken. Ik heb er mij zelf ook weer wat aangekocht.
Een fijne dag.
Groetjes,
Carla
Zo mooi, ek vind deze nuwe Marianne stanze zo mooi, ek heb ze allemaal gekocht, groetjes
Super mooi gemaakt, heel stijlvol.
Groetjes Ans
Een prachtige kaart Jolanda!!!
Prachtig kaartje, superleuk al die stansen van MD!
Groetjes Elise
Hier heb je vast veel werk aan gehad, maar wat een mooi resultaat!
Groetjes, Marjan
Wow, wat een prachtige kaart! Erg mooi.
Liefs, Myriam
Schitterende kaart en wat zijn ze mooi, de spulletjes van MD. Je zou het liefst alles willen aanschaffen maar......dat doen we maar niet.
Groetjes,Plony
Wat heb je dat weer mooi gemaakt, het ziet er prachtig uit!
xoxo Annette
wauw wat is ie mooi
gr linda
deze kaart is inderdaad heel mooi geworden, geweldig gecombineerd.
groetjes dora
Dat mandje met die rozen is wel heel leuk.
Wat een supergave kaart heb je gemaakt Jolanda, leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!
Groetjes Tineke
Wat een prachtig kaartje is het zo geworden met alle mallen van MD en veel wit, echt schitterend!
Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.
Liefs Lotte
Een romantische kaart Jolanda. Het mandje met rozen "springt" mooi naar voren op de achtergrond.
Groetjes, Wies
wat een prachtig kaartje.
Wat een super mooie kaart is dit geworden met al die mallen van MD.
Bedankt voor het meedoen met de challenge van Moeders Hobbypaleis.
Liefs van Sieta
Hoi Jolanda,
Het lijkt wel een kantkloswerkje! Tjee dat ziet er mooi uit zeg! Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis teammaatje NKU!
Groetjes, Karin
Wat een prachtige kaart! Supermooie details! Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.
Groetjes Elise
Een reactie posten