maandag 6 februari 2012

Rozen-Mandje

Dit is mijn tweede kaart , gemaakt met de mooie spulletjes van Marianne design Als basis heb ik craft cardstock gebruikt, en het designpapier is van Marianne . . Eline's Babies 'pink'

De mooie witte vierkant is weer gemaakt met de hoek CreaTable LR 0200. daar boven op een CrafTable ovaal CR 1204, en het rozenmandje  CR 1206. Het mandje is ook uit craft, en heb ik 2 keer uitgestansd, voor wat meer stevigheid. Door de bovenrand zit een roze lintje. Verder nog een mooi stukje kant, en wat vlinders, deze zijn van Cheery Lynn.  Ik vind de kaart zelf erg mooi geworden. . . .  Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden . . .
Ik wil graag ook mee doen met de volgende challenge

bloemen en vlinders

20 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat een schitterende stijlvolle kaart, Jolanda!
Groetjes Anneke.

carla zei

Een supermooie kaart heb je gemaakt Jolanda en inderdaad de Marianne Design spulletjes zijn geweldig om mee te werken. Ik heb er mij zelf ook weer wat aangekocht.
Een fijne dag.
Groetjes,
Carla

ursula Uphof zei

Zo mooi, ek vind deze nuwe Marianne stanze zo mooi, ek heb ze allemaal gekocht, groetjes

Ans S. zei

Super mooi gemaakt, heel stijlvol.

Groetjes Ans

Elly zei

Een prachtige kaart Jolanda!!!

Elise zei

Prachtig kaartje, superleuk al die stansen van MD!
Groetjes Elise

Marjan zei

Hier heb je vast veel werk aan gehad, maar wat een mooi resultaat!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Wow, wat een prachtige kaart! Erg mooi.

Liefs, Myriam

Plony zei

Schitterende kaart en wat zijn ze mooi, de spulletjes van MD. Je zou het liefst alles willen aanschaffen maar......dat doen we maar niet.
Groetjes,Plony

Annette zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt, het ziet er prachtig uit!
xoxo Annette

Linda zei

wauw wat is ie mooi
gr linda

Dora zei

deze kaart is inderdaad heel mooi geworden, geweldig gecombineerd.
groetjes dora

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dat mandje met die rozen is wel heel leuk.

Tineke zei

Wat een supergave kaart heb je gemaakt Jolanda, leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!

Groetjes Tineke

LottesCards zei

Wat een prachtig kaartje is het zo geworden met alle mallen van MD en veel wit, echt schitterend!

Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

Liefs Lotte

Wies zei

Een romantische kaart Jolanda. Het mandje met rozen "springt" mooi naar voren op de achtergrond.

Groetjes, Wies

Helen zei

wat een prachtig kaartje.

Sieta zei

Wat een super mooie kaart is dit geworden met al die mallen van MD.
Bedankt voor het meedoen met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

Liefs van Sieta

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Jolanda,

Het lijkt wel een kantkloswerkje! Tjee dat ziet er mooi uit zeg! Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis teammaatje NKU!

Groetjes, Karin

Elise zei

Wat een prachtige kaart! Supermooie details! Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.
Groetjes Elise