vrijdag 13 april 2012

Cake-Blik

Naast het maken van kaarten vind ik het ook leuk om te bakken. Voor de verjaardagen bak ik meestal zelf de taarten, cake en muffins . Toen ik op het blog van De Gulle Aarde deze cake in blik tegen kwam, moest ik het wel even uitproberen . . ik vond het zo leuk. Ik heb mijn eigen cake-recept gebruikt . . dat is er ééntje die nooit mislukt!. Het ziet er toch leuk uit!. wil je het ook proberen, kijk dan even op het blog, daar staan een hele werkbeschrijving hoe het moet.




11 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een leuk idee Jolanda het ziet er heel erg lekker uit groetjes Corrie

Marfien zei

Niet alleen bakken, we maken er ook nog een leuke versiering om heen.
Heb het nog niet geprobeerd wegens gebrek aan schoon blik maar in elk geval wel een leuk kado voor mensen die alles al hebben.
grtjs, Marfien

made by ineke zei

wat een leuk idee zeg!
inderdaad dat moet je meteen even uitproberen
en smaakte het??
gr ineke

Plony zei

Dit is gaaf zeg, wat een leuk idee en het ziet er ook nog eens geweldig uit!!!! Top!
Groetjes Plony

Marga50 zei

Super je idee Jolanda.!! En ook nog versierd.!! Groetjes Marga.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Jolanda,

Wat leuk om eens iets anders te zien en het ziet er zo lekker uit.
Geinig om te zien en was de cake goed van smaak? Ik vind het altijd lekker als de cake niet helemaal gaar is. Raar?! Ik hoor het wel van meer mensen of dat ze het deeg/beslag al van snoepen. Je versiering van het blik is ook geweldig gelukt en leuk om zo cadeau te geven.
Gezellige groetjes en een goed weekend. Lida

Wies zei

Wat een goed idee. 't Lijkt me ook wel wat om eens te proberen. Leuk versierd.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Leuk zeg verschillende hobby's!

Leuk gemaakt.

Groetjes Ida

José zei

Ha, cake in een blik, gaaf! Hartstikke leuk gepimpt zeg. Enorm leuk om weg te geven. Ben benieuwd hoe ie smaakt!
Groetjes, Jose

Lenie zei

Wat een leuk idee om zo een cake te bakken, ook erg leuk versiert.
Groeten Lenie

ursula Uphof zei

Dat is wel een goed idee, en de versiering is super mooi. Ek gaat wel kijen.