donderdag 3 mei 2012

Fleurig

Wederom een bloemenkaart, met veel verschillende bloemen en kleurtjes. het papier is weer uit het blokje van Prima Marketing "Sweet Fairy".het is wel leuk om te zien, hoe je verschillende bloemen kunt maken met dezelfde stansen. De paarse bloem, en de roze (naast elkaar) zijn met dezelfde stans gemaakt. Bij de paarse heb ik de blaadjes opgebold met een embossingpen, en bij de lichtroze heb ik de blaadjes allemaal dubbelgevouwen . . .en zo krijg je dan een heel ander soort bloemetje Ik heb er ook weer een foto bij gedaan met de gebruikte stansen, en ponsen


Ik wil deze kaart ook weer even laten zien aan de dames van Sassy Cheryl. Show me #74

29 opmerkingen:

ursula Uphof zei

Ek vind je bloemen erg mooi. Het is leuk om ze zelf te maken. groetjes

chrilvian zei

GEWELDIG!!!!

Marianne zei

Mooie bloemen Jolanda, een mooi totaalplaatje.
liefs, Marianne

Marjan zei

Een vrolijke boel weer Jolanda !!
Leuke kaart.

Groetjes, Marjan

Aletta zei

Dat ziet er weer prachtig uit, wat een geweldige mooie bloemen...

Groetjes Aletta

Annette zei

Hoi Jolanda, wat een prachtige bloemen heb je gemaakt. Passen precies bij het papier, helemaal leuk. Ik heb je gevlochten achtergrond gebruikt voor mijn volgende kaart. Bedankt dat je het You tube film met ons wilde delen.
xoxo Annette

chanya13 zei

Beautiful, I love all your flowers - amazing!!! Sweet colors. Hugs chanya13

Corrie zei

Wat een schitterende kaart Jolanda super met de bloemen en zeg nou zelf bloemen vervelen toch nooit!!! Ik vind je kaart prachtig groetjes Corrie

Anneke klerks zei

heel mooi gedaan
liefs anneke

Corrie zei

Wat een prachtige kaart Jolanda
alle bloemen en kleuren komen weer terug in het design papier, heel erg mooi

Groetjes Corrie

made by ineke zei

erg leuk, en zo fijn dt je je gebruikte materialen op de foto zet!
gr ineke

Amarins zei

Wat een super mooie fleurige kaart. Ga ook eens kijken voor die stansjes, want ze maken wel hele mooie bloemen.
Groetjes, Amarins

jolanda zei

mooi kleurrijk kaartje

Dora zei

schitterend!!!
prachtige bloemen. volgens mij had er ook helemaal geen design papier erbij gehoeven. (:
prachtig!!
groetjes

Susie Wusie zei

Wat een super gave bloemen! Erg leuk gedaan!

Groetjes Suus

Plony zei

Knap gedaan weer al die mooie bloemen en je hebt er weer een schitterend geheel van gemaakt!
Fijne avond, Plony

Marjan zei

Jij bent wel een echte bloemen QUEEN! Zo mooi!! Prachtige kaart.

Groetjes, Marjan

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtige bloemen heb je gemaakt!! Een schitterend geheel.
Groetjes Tineke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk gemaakt, heel erg fleurig ook! Daar hou ik wel van ;)

Groetjes Ida

José zei

Wat een bloemenpracht Jolanda. Geweldig mooie kaart!
Je vroeg op mijn blog naar de achtergrondembossing. Toevallig was dit een vierkante embossingfolder. Ja, die zijn er ook! Ik denk dat hij bij de boekenvoordeel vandaan komt. Wel zo handig bij vierkante kaarten!
Groetjes, Jose

Doreen zei

Oh my what a stunning card,love all the flowers.xxx

Sassy Cheryl zei

WOW! I NEVER get tired of looking at your amazing creations. . . .and this beautiful floral card is gorgeous.
Thanks for playing in the Sassy Cheryl's SMThursday this week.

Wies zei

Dit is echt een fleurig geheel. Mooi hoor, al die verschillende bloemen.

Paper Bagley zei

I have to tell you...your work is forever amazing...I have your card displayed in my Studio for inspiration to me...the time will come...I would like to get alot of the die cuts...please keep in touch for our retirement moneys are yet to get settled...Thank-you for your heart felt thoughts and sharing...Tootsie, you made my spring heart glow!

De Unieke Kaart zei

Hallo Jolanda,

Ik heb een verrassing voor je!
Kom gauw naar mijn blog en neem de verrassing mee :)
Groetjes Renate

Martha zei

Hoi hoi Jolanda,
ik was eventjes aan het hobbelen in blogland en toen kwam ik via via bij jou terecht, wat maak jij mooie bloempjes zeg!
Zo kleurrijk en zo duidelijk uitgelegd!
Ik ben je volger geworden!
Als je zin hebt kom ook gerust eens bij mij kijken!
Groetjes van Daatje

leonenkarin.blogspot.com zei

Wauw Jolanda!!! Dit is echt helemaal top!! Super mooi papier en de bloemen helemaal in harmonie! Echt helemaal mijn ding ;D
Liefs, Karin

Lenie zei

Wat een prachjtige kaart met al die bloemen, een fleurig geheel hoor.
Groeten Lenie

Shirley zei

Jolanda, I almost making it over here this week. I have to tell you, I would have been very sad to have missed this incredible creation. This is amazingly beautiful. I want all those die cuts.LOL