woensdag 6 juni 2012

Even iets anders

Ik kwam op een blog een soortgelijke kaart tegen, en die vond ik zo leuk, dat ik die heb gelift.

 De boom is van Marianne, en het hertje is van Joy

Dit is weer een hele andere kaart dan de bloemenkaarten, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden . .
De kaart doet ook mee met de challenge van Papertake Weekly Challenge . . .Anything Goes

15 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een liefie Jolanda !!!
Dat is een prima lift.

Groetjes, Marjan

Joanna Wiśniewska zei

So cute, I love the scene and colors. Beautiful card :)

Tineke van der Linden zei

Wat ik ervan vind.... het is een superleuke kaart!!!
Heel leuk gedaan.
Groetjes Tineke

Wietze zei

Hier zijn geen woorden voor!
Zo mooooooooaaaaaaaiiiiiiiii!

Groetjes Wietze

Marianne zei

Leuk gedaan Jolanda.
liefs, Marianne

Frouwkje zei

Superleuk Jolanda!!
Liefs, Frouwkje

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mijn hemel!!!!!!!!!!!!!! wat een meesterlijke creatie!!!! oooooo ik vind hem echt supergaaf. Normaal vertel je hoe je alles maakt, maar nu is ik de bloemetjes, hoe krijg je het voor elkaar??

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Lana (6) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ZUCHT, WAT MOOI. MAMA IS DAT GRAS ECHT???

Corrie zei

Wat been prachtige kaart en die kleine bloemetjes geweldig om van de vlindertjes maar niet te spreken ik vind je kaart geweldig Jolanda. groetjes Corrie

ursula Uphof zei

Prachtig gedaan Jolanda, groetjes

José zei

Wat een mooitje Jolanda. Ontzettend leuk doorkijkje.

Corrie zei

Ohhh wauwww wat ene mooi en lief kaartje Jolanda!

Groetjes Corrie

Brodders zei

Gorgeous card :) Thanks for joining in with the Papertake weekly challenge this week and good luck :) - Jane x

Danoesja zei

Hoi Jolanda

Wat een superleuke kaart, geweldig hoe die boom er gedeeltelijk uit komt.

Lieve groetjes
Danoesja

Loes Oorschot zei

Via Karin ben ik op jouw blog gekomen en dat is echt genieten... wat een mooie dingen zijn hier te zien!
Deze kaart is prachtig en heeft een erg leuk tafereeltje.

Groetjes, Loes