Ik kwam op een blog een soortgelijke kaart tegen, en die vond ik zo leuk, dat ik die heb gelift.
De boom is van Marianne, en het hertje is van Joy
Dit is weer een hele andere kaart dan de bloemenkaarten, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden . .
De kaart doet ook mee met de challenge van Papertake Weekly Challenge . . .Anything Goes
15 opmerkingen:
Wat een liefie Jolanda !!!
Dat is een prima lift.
Groetjes, Marjan
So cute, I love the scene and colors. Beautiful card :)
Wat ik ervan vind.... het is een superleuke kaart!!!
Heel leuk gedaan.
Groetjes Tineke
Hier zijn geen woorden voor!
Zo mooooooooaaaaaaaiiiiiiiii!
Groetjes Wietze
Leuk gedaan Jolanda.
liefs, Marianne
Superleuk Jolanda!!
Liefs, Frouwkje
Mijn hemel!!!!!!!!!!!!!! wat een meesterlijke creatie!!!! oooooo ik vind hem echt supergaaf. Normaal vertel je hoe je alles maakt, maar nu is ik de bloemetjes, hoe krijg je het voor elkaar??
Lana (6) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ZUCHT, WAT MOOI. MAMA IS DAT GRAS ECHT???
Wat been prachtige kaart en die kleine bloemetjes geweldig om van de vlindertjes maar niet te spreken ik vind je kaart geweldig Jolanda. groetjes Corrie
Prachtig gedaan Jolanda, groetjes
Wat een mooitje Jolanda. Ontzettend leuk doorkijkje.
Ohhh wauwww wat ene mooi en lief kaartje Jolanda!
Groetjes Corrie
Gorgeous card :) Thanks for joining in with the Papertake weekly challenge this week and good luck :) - Jane x
Hoi Jolanda
Wat een superleuke kaart, geweldig hoe die boom er gedeeltelijk uit komt.
Lieve groetjes
Danoesja
Via Karin ben ik op jouw blog gekomen en dat is echt genieten... wat een mooie dingen zijn hier te zien!
Deze kaart is prachtig en heeft een erg leuk tafereeltje.
Groetjes, Loes
Een reactie posten