woensdag 8 augustus 2012

Roze

Wat zijn er weer prachtige stansen uitgekomen van Marianne design in augustus. Ik vind deze vierkante creatable helemaal geweldig, en heb de hele set gebruikt voor dit kaartje.



24 opmerkingen:

Soep zei

Prachtig!
hugs,ans

Ans Gilbert zei

Hallo Jolanda,

De mal is schitterend, ik heb die ook en jij..hebt er supermooie kaart mee gemaakt..

groetjes Ans

Corrie zei

Geweldig mooi kaartje Jolanda

Groetjes Corrie

Heleen zei

Het is echt weer een beauty van een kaart Jolanda! De stansen zijn idd erg mooi. Kan haast niet wachten tot ik weer thuis ben om te gaan shoppen, haha.

chanya13 zei

Beautiful card - lovely flowers and MD die-cut

Frouwkje zei

Prachtig Jolanda!!!
Liefs, Frouwkje

Elise zei

Wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt!! Wat een gave stans is dat zeg!! En die bloem....wauw!!
Groetjes Elise

Anneke klerks zei

prachtige kaart weer, heel mooi gedaan
liefs anneke

Cornelie zei

Je weet er weer mooi mee om te gaan! Prachtig gemaakt!

Corrie zei

Prachtig Jolanda,de kaart heeft een hele sjieke uitstraling schitterend
Groetjes Corrie

Wies zei

Mooie stans zeg! En je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
Groetjes, Wies

Riet zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

femke zei

heey jolanda,

het is een prachtige kaart geworden!!!

ik heb deze stanzenset ook alleen zijn helaas de blaadjes bij de bloem bij mij open inplaats van geembost als op uw foto van de stans.

groetjes femke

Elly zei

Hij is weer superrrr!!!! :-)

groetjes, Elly

Mihaela zei

Such a beautiful work, LR0242 looks fantastic!Love those flowers!!!

Dortesjs zei

this is just gorgeous

hania739 zei

Piękna :))

Nellie zei

Wat een prachtig kaartje!! En die mal is inderdaad super!!

Groetjes, Nellie

Ani zei

Wow! This is really stunning! Hugs, Ani
P.S. We have a candy over at Card Mania Challenges, if you're interested...

Liefs Ineke zei

Wat een prachtige kaart Jolanda en wat een mooie mallen he? We kunnen weer vooruit hoor.

Groetjes en liefs van Ineke

Nancy zei

absoluut prachtig, kunt u me vertellen wat sterven werd gebruikt voor de bloemen.

Anoniem zei

Ohhh Jolanda.... ik ben toch zo gek op die mooie bloemen van jouw!! Ik blijf er maar naar kijken :D
Groetjes, Karin

Kaartenkraam zei

Geweldig, wat een mooie kaart!

groetjes van Ank

Meinsje zei

Hallo Jolanda,ik heb me aangemeld op jou prachtige blog!
Ik weet zelf niet hoe het allemaal werkt,maar geniet van de blogs van anderen.
Wat een prachtige kaart is dit weer geworden,maar vraag me af hoe je die bloemen toch hebt gemaakt, ze zijn echt super mooi!

Groetjes Willy