Wat zijn er weer prachtige stansen uitgekomen van Marianne design in augustus. Ik vind deze vierkante creatable helemaal geweldig, en heb de hele set gebruikt voor dit kaartje.
Het is echt weer een beauty van een kaart Jolanda! De stansen zijn idd erg mooi. Kan haast niet wachten tot ik weer thuis ben om te gaan shoppen, haha.
Hallo Jolanda,ik heb me aangemeld op jou prachtige blog! Ik weet zelf niet hoe het allemaal werkt,maar geniet van de blogs van anderen. Wat een prachtige kaart is dit weer geworden,maar vraag me af hoe je die bloemen toch hebt gemaakt, ze zijn echt super mooi!
24 opmerkingen:
Prachtig!
hugs,ans
Hallo Jolanda,
De mal is schitterend, ik heb die ook en jij..hebt er supermooie kaart mee gemaakt..
groetjes Ans
Geweldig mooi kaartje Jolanda
Groetjes Corrie
Het is echt weer een beauty van een kaart Jolanda! De stansen zijn idd erg mooi. Kan haast niet wachten tot ik weer thuis ben om te gaan shoppen, haha.
Beautiful card - lovely flowers and MD die-cut
Prachtig Jolanda!!!
Liefs, Frouwkje
Wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt!! Wat een gave stans is dat zeg!! En die bloem....wauw!!
Groetjes Elise
prachtige kaart weer, heel mooi gedaan
liefs anneke
Je weet er weer mooi mee om te gaan! Prachtig gemaakt!
Prachtig Jolanda,de kaart heeft een hele sjieke uitstraling schitterend
Groetjes Corrie
Mooie stans zeg! En je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
Groetjes, Wies
Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Jolanda.
Liefs Riet.
heey jolanda,
het is een prachtige kaart geworden!!!
ik heb deze stanzenset ook alleen zijn helaas de blaadjes bij de bloem bij mij open inplaats van geembost als op uw foto van de stans.
groetjes femke
Hij is weer superrrr!!!! :-)
groetjes, Elly
Such a beautiful work, LR0242 looks fantastic!Love those flowers!!!
this is just gorgeous
Piękna :))
Wat een prachtig kaartje!! En die mal is inderdaad super!!
Groetjes, Nellie
Wow! This is really stunning! Hugs, Ani
P.S. We have a candy over at Card Mania Challenges, if you're interested...
Wat een prachtige kaart Jolanda en wat een mooie mallen he? We kunnen weer vooruit hoor.
Groetjes en liefs van Ineke
absoluut prachtig, kunt u me vertellen wat sterven werd gebruikt voor de bloemen.
Ohhh Jolanda.... ik ben toch zo gek op die mooie bloemen van jouw!! Ik blijf er maar naar kijken :D
Groetjes, Karin
Geweldig, wat een mooie kaart!
groetjes van Ank
Hallo Jolanda,ik heb me aangemeld op jou prachtige blog!
Ik weet zelf niet hoe het allemaal werkt,maar geniet van de blogs van anderen.
Wat een prachtige kaart is dit weer geworden,maar vraag me af hoe je die bloemen toch hebt gemaakt, ze zijn echt super mooi!
Groetjes Willy
Een reactie posten