woensdag 19 december 2012

Roze met Wit

Het kaarten maken staat een beetje op een laag pitje, maar toch heb ik er weer ééntje gemaakt om aan jullie te laten zien.

 In het midden de vierkante stans van Marianne design gebruikt, en hier een kader mee gemaakt, die verhoogd is opgeplakt met foamtape.  Het teststempeltje is er ééntje van Eline's Words EC0138
 Ik hoop dat jullie het weer een mooie kaart vinden, ik vind het in elk geval erg leuk om de reacties te lezen.
Ook weer een foto met de gebruikte stansen en randpons.
Deze kaart doet mee met de volgende challenges
EHI . . . Marianne design stansen
Elke kaart een feestje . . . Alles mag
Papertake Weekly . . . . Pick of the Year . . . . .Anything Goes

25 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een lief kaartje, jolanda, mooie kleurencombi. Gezellig dat je mee doet bij EKEF.

Marga50 zei

Wat een mooie kaart Jolanda, mooie kleuren. Groetjes Marga.

ADA zei

,,.Wat een schattig kaartje is dit geworden, groetjes ADA

ADA zei

,,.Wat een schattig kaartje is dit geworden, groetjes ADA

Erica ♥ zei

Ja echt een schattig kaartje, zo fijn
en mooi, en die kleuren wowww.
Ik zag hem net al op FB omdat je die
van mij ook mooi vond op MD :)

Fijne en gezellige dagen,
grtjsss van Erica ☼

nicole zei

Hel mooi kaartje geworden!!! Super leuk!
Groetjes Nicole

Plony zei

Prachtige kaart hoor, ziet er weer heel chic uit!
Liefs Plony.

Dora zei

schitterend!! roze is altijd voor mij een moeilijke kleur...prachtig gecombineerd met wit.
die bloemen blijven zo mooi op je kaart.
groetjes

Corrie zei

Oooo Jolanda, wat is die weer mooi, de bloemen zo prachtig, je hebt een schitterende kaart gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

ursula Uphof zei

Ja dat is zeker een leuke kaart Jolanda en de kleuren zijn zo mooi. groetjes Ursula

jolanda zei

mooi kaartje

Ankie vd Polder zei

Wat een mooi kaartje zeg. Groetjes, Ankie

Tineke van der Linden zei

Schitterende kaart! Prachtige kleurencombi.
Groetjes Tineke

Marjan zei

Die is heel mooi Jolanda !
Erg leuk met al die mallen.

Groetjes, Marjan

Wies zei

Mooi gemaakt. Mooie combinatie van kleuren en prachtige bloemen.

Groetjes, Wies

Lenie zei

Wat een prachtige kaart met al die mallen gemaakt.
groeten Lenie

Marianne zei

Mooi kaartje Jolanda en die witte hieronder is ook prachtig.
Liefs, Marianne

chanya13 zei

Wonderful!!! Love colour combo, hugs chanya13

Grietje Jansen zei

Eenvoudig met slechts twee kleuren, maar wat een prachtig resultaat.
Grietje

Antoinette van Bommel zei

Deze kaart is echt super mooi, echt geweldig.
Kan echt nog wat leren van jou.
Liefs Antoinette

made by ineke zei

leuk kaartje met prachitge spullen gemaakt!
groetjes ineke

GerJanne zei

Hoi Jolanda,
hij is heel mooie en lekker zoet zo in het roze.
Dank voor je deelname bij ons van EHI!
Groetjes,
GerJanne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje, heerlijke kleur!Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Peggy zei

Heel leuk kaartje.
Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

leonenkarin.blogspot.com zei

Ik ben toch zo gek op je bloemen!! Deze is ook weer helemaal geweldig! Hele fijne dagen voor jouw en j famili!
Groejes, Karn