Het kaarten maken staat een beetje op een laag pitje, maar toch heb ik er weer ééntje gemaakt om aan jullie te laten zien.
In het midden de vierkante stans van Marianne design gebruikt, en hier een kader mee gemaakt, die verhoogd is opgeplakt met foamtape. Het teststempeltje is er ééntje van Eline's Words EC0138
Ik hoop dat jullie het weer een mooie kaart vinden, ik vind het in elk geval erg leuk om de reacties te lezen.
Ook weer een foto met de gebruikte stansen en randpons.
Deze kaart doet mee met de volgende challenges
EHI . . . Marianne design stansen
Elke kaart een feestje . . . Alles mag
Papertake Weekly . . . . Pick of the Year . . . . .Anything Goes
25 opmerkingen:
Wat een lief kaartje, jolanda, mooie kleurencombi. Gezellig dat je mee doet bij EKEF.
Wat een mooie kaart Jolanda, mooie kleuren. Groetjes Marga.
,,.Wat een schattig kaartje is dit geworden, groetjes ADA
,,.Wat een schattig kaartje is dit geworden, groetjes ADA
Ja echt een schattig kaartje, zo fijn
en mooi, en die kleuren wowww.
Ik zag hem net al op FB omdat je die
van mij ook mooi vond op MD :)
Fijne en gezellige dagen,
grtjsss van Erica ☼
Hel mooi kaartje geworden!!! Super leuk!
Groetjes Nicole
Prachtige kaart hoor, ziet er weer heel chic uit!
Liefs Plony.
schitterend!! roze is altijd voor mij een moeilijke kleur...prachtig gecombineerd met wit.
die bloemen blijven zo mooi op je kaart.
groetjes
Oooo Jolanda, wat is die weer mooi, de bloemen zo prachtig, je hebt een schitterende kaart gemaakt.
Lieve groetjes Corrie
Ja dat is zeker een leuke kaart Jolanda en de kleuren zijn zo mooi. groetjes Ursula
mooi kaartje
Wat een mooi kaartje zeg. Groetjes, Ankie
Schitterende kaart! Prachtige kleurencombi.
Groetjes Tineke
Die is heel mooi Jolanda !
Erg leuk met al die mallen.
Groetjes, Marjan
Mooi gemaakt. Mooie combinatie van kleuren en prachtige bloemen.
Groetjes, Wies
Wat een prachtige kaart met al die mallen gemaakt.
groeten Lenie
Mooi kaartje Jolanda en die witte hieronder is ook prachtig.
Liefs, Marianne
Wonderful!!! Love colour combo, hugs chanya13
Eenvoudig met slechts twee kleuren, maar wat een prachtig resultaat.
Grietje
Deze kaart is echt super mooi, echt geweldig.
Kan echt nog wat leren van jou.
Liefs Antoinette
leuk kaartje met prachitge spullen gemaakt!
groetjes ineke
Hoi Jolanda,
hij is heel mooie en lekker zoet zo in het roze.
Dank voor je deelname bij ons van EHI!
Groetjes,
GerJanne
Een heel mooi kaartje, heerlijke kleur!Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline
Heel leuk kaartje.
Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *
Ik ben toch zo gek op je bloemen!! Deze is ook weer helemaal geweldig! Hele fijne dagen voor jouw en j famili!
Groejes, Karn
Een reactie posten