Al een poosje volg ik het blog van HANDWERKJUFFIE, en zij maakt zulke fleurige dingen, dat elke keer als ze iets op haar blog plaatst, ik het zo leuk vind, dat ik het ook wil maken. Zo zag ik ook deze fleurige flowerpot op haar blog staan. De basis is een leeg conservenblik, waar omheen gehaakt is in allerlei vrolijke kleurtjes.
De prachtige bloem van vilt is gemaakt met de nieuwe collectable COL1316 van Marianne design
Ik wilde met deze fleurige flowerpot mee doen met de challenge van Marianne's Design Divas . . . get inspired by gardens

14 opmerkingen:
De opgepimte blikken zien er fleurig en vrolijk uit Jolanda, knap stukje haakwerk.
Lieve groetjes Corrie
Hoi Jolanda,
Wat mooi gedaan die Flowerpots, super, zien er vrolijk en kleurig uit.lekker voorjaar..liefs van Ans
Hè wat gezellig zijn ze geworden.
Krijg er een lentegevoel van.
Groetjes Cora
Wat een vrolijk blik is dit geworden.Echt lente in de frisse kleuren.
Gr. Mia
Dat staat ff gezellig in huis! Prachtige bloempotjes zijn het zo.
Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
Groetjes Tineke
Dit zijn vrolijke potjes geworden Jolanda! Ik ben tussen het kaarten maken ook nog steeds aan het haken, zo leuk om te doen! Dit is ook wel weer een idee... Het ziet er heel leuk uit!
Groetjes Richtje
Oh dat staat fleurig. zo haal je dubbel en dik de lente in je huis.
Gr. Sinikka
Ohhh wowww wat super, die is echt
mooi, krijg er gelijk ook zin in om
zoiets te maken.
En je vilten bloem, geweldig !
Een gezellige avond gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl
Wat mooi gemaakt Jolanda.
Liefs Riet.
O, wat super super leuk!!
echt vrolijk, daar door krijg ik nog meer zin in de lente!!
Ziet er goed uit.
Liefs, Marianne
Wat een prachtige gehaakte boemenpotten, heel erg mooi en fleurig.
groeten Lenie
What a great idea. Love it. Thanks for joining us at Marianne's Divas.
Hugs Tracy
x
I also have candy on my blog if you want to hop over HERE
Wow Jolanda.... Deze zijn veel mooiere geworden!! Leuk dat bloemetje er op....
Een reactie posten