Nog een kaart met het mooie raam van Marianne design. Ook de vilten bloemetjes ontbreken niet. Ze zijn erg leuk om te maken, en ik vind het effect van het vilt erg mooi op een kaart.
De basis van deze kaart heb ik gemaakt met een Go-Krate mal XL Frames Frilly #8
Ik heb een rechthoek uitgesneden uit de kaart, zodat je door het raam kunt kijken.
Ook de binnenkant is mooi afgewerkt, door het raam nogmalas uit te stansen en op te plakken.
En ook weer een foto met de gebruikte materialen . .
Deze kaart doet mee met de Challenge van
Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden
Groetjes en nog een fijne zondag . .
Jolanda






19 opmerkingen:
Ben ik de eerste? Nou super hoor ik vind hem ook weer erg mooi
Het is echt een prachtige kaart Jolanda. Als je er nog een Nederlandse tekst op maakt zou je zo mee kunnen doen aan de uitdaging van NKU...
Lieve groetjes, Heleen
het idee met die vilten bloemetjes vind ik super leuk
wow, wat een prachtige kaart, leuk model, en leuke details.
Woww echt schitterend weer, en de
vilten bloemetjes zijn super ☺
Fijne zondag !
Liefsss van Erica ☼
prachtige kaart
Wat is dit weer een mooie kaart.
En vilt door de stansmachine wat is dat een top uitvinding. Helemaal te gek.
Groetjes Marguerite
Schitterende kaart met die vilten bloemetjes!! Leuk idee!
groetjes
Aukje
wat prachtig ik vin het raam een hele mooie mal en de vilten bloemetjes zijn ook heel lief groetjes maartje
Fijn, hoe jij ons alles goed duidelijk maakt. We moeten nooit zelf opzoek gaan naar wat je zo hebt gebruikt. Je hebt een leuke Blog. Christel vl uit België
Hallo Jolanda,
Wat een prachtige kaart met prachtige kleuren..
Groetjes Suzan
Prachtig hoor......met dat mooie raam en die schattige bloemen. Mooie kleurtjes ook....helemaal geslaagd! Liefs van Plony.
Adorable card, Jolanda!
Wat een mooie kaart. Ik vind je vilten bloemetjes Schitterend.
Groetjes Hetty
wat een prachtige kaart.
groeten Lenie
Wauw prachtig jolanda.
Groetjes Ida
Het raam is zo gaaf hè? Je kaartje vind ik prachtig!
Groetjes Tineke
Een schitterende kaart en je bloemetjes zijn geweldig mooi!!!
Leuk dat je meedoet met onze HH-challenge!
Liefs Joke
Prachtig gemaakt!
Groetjes Boukje.
Een reactie posten