woensdag 29 januari 2014

Hoera . . .

Deze kaart heb ik gemaakt voor Marianne Perlot, die afgelopen maandag jarig was. Ze zal de kaart inmiddels wel hebben ontvangen, dus kan ik het ook aan jullie laten zien.
Wederom de mooie stempel gebruikt met de roos TC0830. Dit keer weer in 3D, en gestempeld met Stazon inkt Cherry Pink. De randjes bij be-nkt met distress-ink "victorian velvet"
 Design papier is van Eline's buitenhuis PB7042,  ronde craftable CR1261 "Tiny's country garden" De rolbloemenLR0256, gemaakt met het designpapier. Takjes CR1245
Basiskaart  een Go-kreate mal , large frame Frilly #10

 De binnenkant zie je hier. Tekstje is een clear stamp CS0883


11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een hele mooie kaart hier ! met een kleine groene toets, had ie best kunnen meedoen met het kleurenkaartenteam van deze maand hahahaha !
erg geslaagd
grtjs,martina
x

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Jolanda.Groetjes Joke

Joke de Wit zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooie kaarten maak je met dit leuke stempel groetjes maartje

Artesania zei

Jolanda ,mit diesen Materialien hast du eine zarte wundervolle Karte gebastelt ,ein absoluter Traum! Sie gefällt mir sehr gut!
Liebe Grüße Gudrun

Tineke van der Linden zei

Wat een schitterende kaart! Marianne is er zeker te weten blij mee.
Groetjes Tineke

Becky zei

wow..this is just stunning.

Lenie zei

wat een mooie kaart.
groeten Lenie

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Prachtig gedaan.
Liefs, Marianne

Aukje zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt! Leuke vorm en mooie bloemen.
groetjes
Aukje

Dora zei

prachtige kaart, erg mooi gemaakt.