Deze kaart heb ik gemaakt voor Marianne Perlot, die afgelopen maandag jarig was. Ze zal de kaart inmiddels wel hebben ontvangen, dus kan ik het ook aan jullie laten zien.
Wederom de mooie stempel gebruikt met de roos TC0830. Dit keer weer in 3D, en gestempeld met Stazon inkt Cherry Pink. De randjes bij be-nkt met distress-ink "victorian velvet"
Design papier is van Eline's buitenhuis PB7042, ronde craftable CR1261 "Tiny's country garden" De rolbloemenLR0256, gemaakt met het designpapier. Takjes CR1245Basiskaart een Go-kreate mal , large frame Frilly #10
De binnenkant zie je hier. Tekstje is een clear stamp CS0883





11 opmerkingen:
een hele mooie kaart hier ! met een kleine groene toets, had ie best kunnen meedoen met het kleurenkaartenteam van deze maand hahahaha !
erg geslaagd
grtjs,martina
x
Prachtig gemaakt Jolanda.Groetjes Joke
wat een mooie kaarten maak je met dit leuke stempel groetjes maartje
Jolanda ,mit diesen Materialien hast du eine zarte wundervolle Karte gebastelt ,ein absoluter Traum! Sie gefällt mir sehr gut!
Liebe Grüße Gudrun
Wat een schitterende kaart! Marianne is er zeker te weten blij mee.
Groetjes Tineke
wow..this is just stunning.
wat een mooie kaart.
groeten Lenie
Ziet er heel goed uit.
Prachtig gedaan.
Liefs, Marianne
Wat heb je een mooie kaart gemaakt! Leuke vorm en mooie bloemen.
groetjes
Aukje
prachtige kaart, erg mooi gemaakt.
Een reactie posten