Hier zie je mijn eerste kaart als designer bij de Marianne Design Divas challenge blog.
Iedere 15 de van de maand is er een nieuwe challenge. Dit keer is het de bedoeling om Kraft op je kaart te verwerken. Om mee te mogen doen moet je minimaal 3 Marianne design producten gebruiken op je creatie. Ik zou zeggen . . . doe allemaal mee en link je kaart op het blog . . . en misschien win je een leuke prijs!
Gebruikte materialen:
Kraft karton, Papicolor hagelwit (30)
Creatables LR0300 en LR0301
3D knipvel 3DHM061, Pretty Papers Bloc "Rose Garden" PK9102
swirls CA3102
Distress-ink "spun sugar" en stickles diamond
KLIKop het logo om naar het blog te gaan




13 opmerkingen:
Ziet er prima uit.
Fijn weekend en groetjes Marianne
een erg leuk en lief kaatje ! mooi gedaan
fijn weekend,
grtjs, martina
x
Hoi Jolanda, Prachtig. Wat een supermooie kaart. Heel mooie gemaakt met de mallen in combi met dit snoezige plaatje. Groeten Trijntje
This is stunning!
leuke kaart
Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! Mooie mallen en plaatjes.
groetjes Aukje
Hoi Jolanda,
Je kaartje ziet er prachtig uit, liefs Ans
Prachtige kaart Jolanda!!!
Mooie mal (de witte met het rose embossing :-)) is dat!!
Liefs, Frouwkje
dotje
Wat een leuke kaart en het plaatje vind ik helemaal super.
Hoi Jolanda
Wat een super mooie kaart .
gr Katie
Wat heb je een schitterende kaart als voorbeeld voor de challenge gemaakt!!! Leuk met alle nieuwe produkten van MD.
Groetjes Tineke
Wauw wat een prachtig kaartje mooie kleuren.
Groetjes ida
Een reactie posten