zaterdag 29 maart 2014

Nog ééntje dan . .

Dit is de laatste  kaart met Belle Fleur.  Deze kon je al zien in the Collection #15. Daar staan ook de gebruikte materialen in



Een werkbeschrijving kun je weer vinden op de site van Marianne design. Bij de downloads van 
the Collection

5 opmerkingen:

Marfien zei

Zie je wel, hier is de volgende bladzijde voor je boekje, ook deze is weer erg leuk

Erica ♥ zei

Tjonge echt een schitterende kaart ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

chrilvian zei

mooie koets

Aartje zei

Wat een mooie serie kaarten met Belle Fleur,
Groeten, Aartje

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een prachtig kaartje!

Groetjes ida