Hier is de derde kaart die je kunt vinden in the Collection #19 van juli, met een plaatje van het gratis knipvel. het is weer net als bij de vorige twee kaarten. De materialen die ik gebruikt heb staan in the Collection, en de werkbeschrijving staat op de site van
Marianne design , bij de
downloads van de collection
4 opmerkingen:
heel geslaagd kaartje, mooi gedaan
grtjs,martina
x
Mooie warme kerstkaart, leuk ook die sterretjes die je erbij geplakt hebt.
Groeten, Aartje
Mooie kerstkaart met mooie kerstster.
Hoi Jolanda. Dit is een heel mooi kerstkaartje. Groeten Trijntje
Een reactie posten