zondag 3 augustus 2014

The Collection #3

Hier is de derde kaart  die je kunt vinden in the Collection #19 van juli, met een plaatje van het gratis knipvel. het is weer net als bij de vorige twee kaarten. De materialen die ik gebruikt heb staan in the Collection, en de werkbeschrijving staat op de site van Marianne design , bij de downloads van de collection





4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel geslaagd kaartje, mooi gedaan
grtjs,martina
x

Aartje zei

Mooie warme kerstkaart, leuk ook die sterretjes die je erbij geplakt hebt.
Groeten, Aartje

Wies zei

Mooie kerstkaart met mooie kerstster.

Trijntje zei

Hoi Jolanda. Dit is een heel mooi kerstkaartje. Groeten Trijntje