woensdag 5 november 2014

Xmas . . . .

Deze kaart kwam ik nog tegen tussen mijn foto's, en die wil ik ook nog even aan jullie laten zien. ik heb deze gemaakt voor the Collection #21 van Marianne design. Daarin staat ook een lijstje met de gebruikte materialen.



10 opmerkingen:

Anoniem zei

Krijg spontaan trek in chocolate cookies...:-), leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Aartje zei

Heerlijke kaart, leuk met die kadootjes erop.
Groeten, Aartje

Trijntje zei

Hoi Jolanda. Prachtig deze kaart. Hele mooie kleuren. En mooie materialen. Groeten Trijntje

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Jolanda.groetjes Joke

Anneke klerks zei

prachtig kaartje, schitterend gemaakt
liefs anneke

made by ineke zei

mooie kleurtjes!
groetjes ineke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een vrolijk mooi kaartje!

Groetjes Ida

martina's kaartjes zei

een leuk en mooi kaartje!
grtjs,martina
x

Marfien zei

Lief kaartje, leuk dat je de strik op het kado met glimkarton gestanst hebt

Linda zei

Hoi Jolanda.
Wat een gave kerstkaart!
Leuke frisse kleuren en die cadeautjes heb je erg leuk versierd :)
Lieve groet, Linda