Deze kaart kwam ik nog tegen tussen mijn foto's, en die wil ik ook nog even aan jullie laten zien. ik heb deze gemaakt voor the Collection #21 van Marianne design. Daarin staat ook een lijstje met de gebruikte materialen.
10 opmerkingen:
Anoniem
zei
Krijg spontaan trek in chocolate cookies...:-), leuk!!! Creatieve groetjes, Gaby
10 opmerkingen:
Krijg spontaan trek in chocolate cookies...:-), leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Heerlijke kaart, leuk met die kadootjes erop.
Groeten, Aartje
Hoi Jolanda. Prachtig deze kaart. Hele mooie kleuren. En mooie materialen. Groeten Trijntje
Mooi kaartje Jolanda.groetjes Joke
prachtig kaartje, schitterend gemaakt
liefs anneke
mooie kleurtjes!
groetjes ineke
Wat een vrolijk mooi kaartje!
Groetjes Ida
een leuk en mooi kaartje!
grtjs,martina
x
Lief kaartje, leuk dat je de strik op het kado met glimkarton gestanst hebt
Hoi Jolanda.
Wat een gave kerstkaart!
Leuke frisse kleuren en die cadeautjes heb je erg leuk versierd :)
Lieve groet, Linda
Een reactie posten