donderdag 8 januari 2015

Kangoeroes

Het nieuwe jaar is al weer even begonnen, de vakantie is weer voorbij. Ik heb een hele schattige kangoeroe met baby gehaakt uit het boek van Tessa van Riet-Ernst. Ik vind ze zo super leuk geworden. . . . 


Ik heb gehaakt met grijs Catania katoen, met haaknaald 2.5

 Ik heb de oortjes van de baby in de buidel een beetje aangepast, zodat het meer puntige oortjes zijn geworden.

Hier zie je een plaatje uit het boek . . . zie je ook meteen hoe ze heten. 


Dit is het boek waar dit leuke patroon in staat


Groetjes en alvast een heel fijn weekend . . 
Jolanda

10 opmerkingen:

Crea Jackie zei

Wat een onwijs schattig stel :D

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi gedaan Jolanda, schattig zo samen.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Enige knuffels zijn het geworden en ik vind jouw versie er beter uitzien zonder het wit in de oren en de spitsere oortjes en ook de buidel zit beter.

groetjes van Ank

made by ineke zei

oh wat heb je er weer iets mooi van gemaakt
zou me voor kunnen stellen dat je dit geeft aan iemand die zwanger is
echt super
groetjes ineke

Marleen zei

Geweldig mooi gemaakt Jolanda!
Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

Corrie zei

Ohhh wat zijn ze schattig
groetjes Corrie

Wies zei

Wat een ontzettend leuke kangoeroes.
Groetjes, Wies

Aartje zei

Wat een ontzettend leuk stel is dit. Ben zelf sinds een paar weken ook aan het haken, maar hier durf ik me nog niet aan te wagen hoor.
Groeten, Aartje

Mar Knutsel zei

Wat een prachtig werkstuk, helemaal geweldig.

Groetjes Marian

Anoniem zei

Hoi Jolanda ik heb even op jouw blog zitten snuffelen ... wat maak jij schitterende dingen! Ik vind het echt super mooi wat je allemaal maakt! De kangeroe's zijn zo leuk :) Ik ben je nieuwe volger!
Groetjes Chantal