Het nieuwe jaar is al weer even begonnen, de vakantie is weer voorbij. Ik heb een hele schattige kangoeroe met baby gehaakt uit het boek van Tessa van Riet-Ernst. Ik vind ze zo super leuk geworden. . . .
Ik heb gehaakt met grijs Catania katoen, met haaknaald 2.5
Ik heb de oortjes van de baby in de buidel een beetje aangepast, zodat het meer puntige oortjes zijn geworden.
Hier zie je een plaatje uit het boek . . . zie je ook meteen hoe ze heten.
Dit is het boek waar dit leuke patroon in staat
Groetjes en alvast een heel fijn weekend . .
Jolanda




10 opmerkingen:
Wat een onwijs schattig stel :D
Heel mooi gedaan Jolanda, schattig zo samen.
Lieve groetjes Miranda
Enige knuffels zijn het geworden en ik vind jouw versie er beter uitzien zonder het wit in de oren en de spitsere oortjes en ook de buidel zit beter.
groetjes van Ank
oh wat heb je er weer iets mooi van gemaakt
zou me voor kunnen stellen dat je dit geeft aan iemand die zwanger is
echt super
groetjes ineke
Geweldig mooi gemaakt Jolanda!
Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen
Ohhh wat zijn ze schattig
groetjes Corrie
Wat een ontzettend leuke kangoeroes.
Groetjes, Wies
Wat een ontzettend leuk stel is dit. Ben zelf sinds een paar weken ook aan het haken, maar hier durf ik me nog niet aan te wagen hoor.
Groeten, Aartje
Wat een prachtig werkstuk, helemaal geweldig.
Groetjes Marian
Hoi Jolanda ik heb even op jouw blog zitten snuffelen ... wat maak jij schitterende dingen! Ik vind het echt super mooi wat je allemaal maakt! De kangeroe's zijn zo leuk :) Ik ben je nieuwe volger!
Groetjes Chantal
Een reactie posten