Momenteel zie je veel van dit soort mixed media projecten, kleurrijk en vrolijk.
Ik heb deze kaarten gemaakt op glossy fotopapier. Gewerkt met gewone Distrss-ink, in vrolijke kleurtjes. De stempels zijn van Studio Light, van de nieuwe collectie Cars & Girls.
3 opmerkingen:
Wat een verrassing je weer terug te zien, geweldig mooie kaartjes Jolanda echt een vrolijke boel
Ik dacht zie ik het nu goed??? Leuk dat je er weer bent en wat zien je kaartjes er geweldig uit....Mooie kleuren....heel knap gedaan.Ben benieuwd naar meer van dit....of misschien wat anders....Ik houd het in de gaten.
Fijn weekend, xxx Plony
Hé, Jolanda, wat leuk om weer creaties van je te zien op je blog. Ze zijn erg mooi en kleurrijk. Weer iets heel anders .
Hoop gauw weer een berichtje van je te lezen.
Groetjes, Wies
Een reactie posten