maandag 20 juni 2011

Geslaagd

Allereerst wil ik even welkom zeggen tegen de nieuwe volgers van mijn blog.
Leuk dat jullie m'n blog hebben gevonden.
Dit kaartje heb ik gemaakt met een schets van de
Dutch Card Lovers Het is Challenge #95
Het kaartje wil ik ook insturen bij
Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog
Hier is de uitdaging Geslaagd



5 opmerkingen:

anja curvers zei

Heel erg leuk hoor. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Ohh, wat een droppie!! Echt heel leuk.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Super vrolijk kaartje met leuke details.
Leuk dat je met ons meedoet bij DCL.

Groet, Angèle

Sandra zei

Wat een schattig kaartje. Bedankt voor het meedoen met DCL

miriam zei

Wat een schattig leuk kaartje

bedankt voor je deelname aan dcl
groetjes miriam