Allereerst wil ik even welkom zeggen tegen de nieuwe volgers van mijn blog.
Leuk dat jullie m'n blog hebben gevonden.
Dit kaartje heb ik gemaakt met een schets van de
Dutch Card Lovers Het is Challenge #95
Het kaartje wil ik ook insturen bij
Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog
Hier is de uitdaging Geslaagd

5 opmerkingen:
Heel erg leuk hoor. Bedankt voor het meedoen bij DCL.
Ohh, wat een droppie!! Echt heel leuk.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.
Groetjes Rosalien
Super vrolijk kaartje met leuke details.
Leuk dat je met ons meedoet bij DCL.
Groet, Angèle
Wat een schattig kaartje. Bedankt voor het meedoen met DCL
Wat een schattig leuk kaartje
bedankt voor je deelname aan dcl
groetjes miriam
Een reactie posten