Dit mooie kaartje is helemaal gemaakt met het mooie papier van Yvonne Creations. . . .ook het plaatje is van haar.
Bij de Dutch Card Lovers is weer een challenge#93
Dit keer is het drie op een rij. Je moet een rij kiezen , horizontaal ,vertikaal of diagonaal, en die 3 dingen verwerken in je creatie. . . .leuk!
Ik heb gekozen voor Punch/die-cuts, Flowers en Glitter/Glimmer.
Als je op een foto klikt, komt deze groot in beeld, en kun je die goed bekijken.
8 opmerkingen:
Dat is een prachtige kaart Jolanda, leuk dat je de kaart er zo uit kan halen!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
Wat een leuk model kaart is dat. Had ik nog niet gezien.
Lieve groetjes Michelle
Wat een onwijs leuk model kaartje is dit Jolanda! Mooi hoor.
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes,
Marianne
Wat een snoezige kaart zeg! Hele aparte vorm ook. Erg knap 3-D werk Jolanda. Heb op je blog rondgekeken en ik ben meteen maar volger geworden. Ik kom vaker kijken naar de mooie dingen die je maakt!
Groetjes, Jose
Hoi Jolanda,
Wat een leuk model en een zeer goede combinatie.
Dan die kleuren die passen super bij dit geweldige stempeltje? Geweldig dus en ik weet zeker dat je gaat winnen in deze challange!
Waar heb jij deze stempel vandaan Jolanda?
Groetjes Lida
Schattige mooie kaart en zo'n leuk model
bedankt voor je deelname aan DCL
groetjes miriam
Wat een apart model zeg heel erg gaaf. Bedankt voor het meedoen bij DCL.
Wat een leuk model kaart is dat.en een zeer goede combinatie.
Dan die kleuren die passen super bij
groetjes
Manuela
Een reactie posten