maandag 10 oktober 2011

Mannenkaart

De eerste dit jaar . . . . een mannenkaart.
Ik ben niet zo van de mannenkaarten, dus maak ik ze ook maar zelden.
Nu had ik een setje papier, die ik nog eens bekeek, en daar zaten een aantal papiertjes tussen, die eigenlijk echt geschikt waren om een mannenkaart van te maken. . . dusss . . .aan de slag.


Ik vind de kaart leuk geworden, en een bloem kan toch ook prima op een mannenkaart!
Ik heb er ook weer een paar volges bij . . . . . . Leuk hoor, en welkom.   Ik hoop dat jullie regelmatig langskomen, en wat inspiratie krijgen van de dingen die ik maak.
Deze kaart doet mee met de volgende Challenge
PaperCrafting Journey . .. .  Die-Cuts or Punches

                                             

5 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Nou hij is wel prachtig geworden, daar zal een man vast blij mee zijn!

Liefs Ida

Cornelie zei

Heel erg mooi geworden! Prima voor een man.
Groetjes Cornelie

Dora zei

schitterende kaart!! wauw wat een prachtige kleuren.
een hele mooie bloem gemaakt.
groetjes Dora

Ans S. zei

Hele mooie mannenkaart, ik vind de kleurencombi erg goed gekozen voor een man.

Groetjes Ans

Crafting Belle zei

Gorgeous card, thanks for joining us at Paper Crafting Journey xxx