zaterdag 8 oktober 2011

Vlinder

Het patroon wat ik heb gebruikt voor de vlinder, is van Annette van Duo Challenge. Je kunt tot 23 oktober het patroon aanvragen, als je ook mee wilt doen.  Ik heb er een beterschapskaart van gemaakt.

                                                                Groeten van Jolanda

5 opmerkingen:

Linda zei

leuk gedaan
gr linda

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ziet er fantastisch uit.

Groetjes Ans

Marieke zei

Hij is erg leuk geworden zeg!
Ik heb hem ook net geplaatst...
Leuk om te zien wat iedereen ervan maakt!

Groetjes van Marieke

Lia zei

Ik kwam via via op je blog terecht en ben volger geworden. Je maakt mooie kaarten!

Groetjes, Lia

Elise zei

Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de Duo Challenge!
Groetjes Elise