Het patroon wat ik heb gebruikt voor de vlinder, is van Annette van Duo Challenge. Je kunt tot 23 oktober het patroon aanvragen, als je ook mee wilt doen. Ik heb er een beterschapskaart van gemaakt.
Groeten van Jolanda
5 opmerkingen:
leuk gedaan
gr linda
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ziet er fantastisch uit.
Groetjes Ans
Hij is erg leuk geworden zeg!
Ik heb hem ook net geplaatst...
Leuk om te zien wat iedereen ervan maakt!
Groetjes van Marieke
Ik kwam via via op je blog terecht en ben volger geworden. Je maakt mooie kaarten!
Groetjes, Lia
Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de Duo Challenge!
Groetjes Elise
Een reactie posten