Een kaart in blauw en wit. Ik heb een vierkant gemaakt met een Martha Stewart pons-set, en hier een kader in gemaakt met een geschulpte nestability. Dit is verhoogd opgelakt. Ik heb de bloem weer zelf gemaakt met een bloemenstans van Xcut. Ook de binnenkant van de kaart weer gedaan. De kaart wordt er wat steviger van . .
 |
| deze stansen heb ik gebruikt om de bloem te maken |
Ik laat deze kaart ook mee doen met de Challenge bij
Anything Goes
26 opmerkingen:
Wat een fantastische bloem.
Je kaart is ook super.
Groetjes Marguerite
Prachtig Jolanda!! Ik vind de kleurencombinatie ook zo mooi!
Liefs, Frouwkje
Wat een prachtige kaart Jolanda
geweldig mooi die bloem
Groetjes Corrie
Wat een supermooi kaart! Die bloem steelt de show!
Groetjes Cornelie
Mooie kaart Jolanda. Mooi van kleur met weer een prachtige bloem.
Een hele mooie bloemen kaart Jolanda. Groetjes Marga.
Wat een geweldige kaart, super!
Groetjes, Amarins
Een hele mooi kaart, je bloem is echt prachtig!
Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.
Liefs Lotte
Ik weet niet uit mijjn hoofd of je al mee doet met de creatieve zebra maar deze is zeer geschikt, prachtig en wat mooi gemaakt de bloem. Zie mijn blog voor het logo rechts boven, kijk maar wat je met de tip doet, is niet verplicht.
Groetjes, Danielle
Wat een geweldig mooie kaart.
Groetjes Ans
Wauw, wat een schatje zeg !! Prachtig gemaakt en die bloem ohhhh wat mooi !! Dank je wel dat je meedoet bij EHI. Liefs, Marion
Hoi Jolanda,
een hartstikke mooie kaart en die bloem is wel heel gaaf;0)
Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
grtz Jolanda
Prachtige, stijvolle kaart, Jolanda. Je bloemen vind ik erg gaaf.
Groetjes Anneke.
This is gorgeous Jolanda! Love the cute little butterfly. Thank you for joining us at Papertake Weekly and good luck in the drawing :)
Prachtige kaart Jolanda!
Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
Liefs van Sieta
Heel knap gemaakt, deze prachtige kaart en bijpassende bloem!
Groetjes, Marjan
Het is een hele mooie kaart geworden Jolanda, leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
Groetjes Tineke
Hoi Jolanda,
Ik vind het een erg mooie kaart geworden. Leuk dat je de binnenkant ook hebt versierd.
Bedankt voor het meedoen met de challenge bij De Creatieve Zebra.
Veel liefs Glenda
Wat een ontzettend mooie kaart en je bloem is geweldig. Bedankt dat je meedoet aan onze challenge van Anmacreatief. Groetjes, Helen
Schitterend kaartje Jolanda, leuk dat je hem laat meedoen bij de Creatieve Zebra, succes.
gr. Liesbeth
Mooi zeg! Echt heel leuk gedaan.
Wauw wat een mooie neutrale kaart en goed te gebruiken als jongen/mannen kaart. Geweldig!
Ik was dit keer gastdesigner en was/ben erg benieuwd wat jullie er allemaal van maken.
Heel veel succes met de challenge van De Creatieve Zebra!
Groetjes Erna
Beautiful flower.
Een heel mooi kaartje, prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline
Hoi Jolanda,
Je kaart is helemaal top! ik vind je bloem echt helemaal super!!!!
Liefs, Karin
Wat een schitterende kaart!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije
Een reactie posten