dinsdag 6 maart 2012

Blauw . . . .

Een kaart in blauw en wit. Ik heb een vierkant gemaakt met een Martha Stewart pons-set, en hier een kader in gemaakt met een geschulpte nestability. Dit is verhoogd opgelakt. Ik heb de bloem weer zelf gemaakt met een bloemenstans van Xcut. Ook de binnenkant van de kaart weer gedaan. De kaart wordt er wat steviger van . .




deze stansen heb ik gebruikt om de bloem te maken
Ik laat deze kaart ook mee doen met de Challenge bij
Anything Goes



26 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een fantastische bloem.
Je kaart is ook super.
Groetjes Marguerite

Frouwkje zei

Prachtig Jolanda!! Ik vind de kleurencombinatie ook zo mooi!
Liefs, Frouwkje

Corrie zei

Wat een prachtige kaart Jolanda
geweldig mooi die bloem

Groetjes Corrie

Cornelie zei

Wat een supermooi kaart! Die bloem steelt de show!
Groetjes Cornelie

Wies zei

Mooie kaart Jolanda. Mooi van kleur met weer een prachtige bloem.

Marga50 zei

Een hele mooie bloemen kaart Jolanda. Groetjes Marga.

Amarins zei

Wat een geweldige kaart, super!
Groetjes, Amarins

LottesCards zei

Een hele mooi kaart, je bloem is echt prachtig!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

danielle zei

Ik weet niet uit mijjn hoofd of je al mee doet met de creatieve zebra maar deze is zeer geschikt, prachtig en wat mooi gemaakt de bloem. Zie mijn blog voor het logo rechts boven, kijk maar wat je met de tip doet, is niet verplicht.

Groetjes, Danielle

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie kaart.

Groetjes Ans

marion zei

Wauw, wat een schatje zeg !! Prachtig gemaakt en die bloem ohhhh wat mooi !! Dank je wel dat je meedoet bij EHI. Liefs, Marion

Jolanda zei

Hoi Jolanda,
een hartstikke mooie kaart en die bloem is wel heel gaaf;0)
Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
grtz Jolanda

Anneke. zei

Prachtige, stijvolle kaart, Jolanda. Je bloemen vind ik erg gaaf.
Groetjes Anneke.

Lisa zei

This is gorgeous Jolanda! Love the cute little butterfly. Thank you for joining us at Papertake Weekly and good luck in the drawing :)

Sieta zei

Prachtige kaart Jolanda!
Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.

Liefs van Sieta

Marjan zei

Heel knap gemaakt, deze prachtige kaart en bijpassende bloem!

Groetjes, Marjan

Tineke zei

Het is een hele mooie kaart geworden Jolanda, leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.

Groetjes Tineke

Glenda de Heide zei

Hoi Jolanda,

Ik vind het een erg mooie kaart geworden. Leuk dat je de binnenkant ook hebt versierd.

Bedankt voor het meedoen met de challenge bij De Creatieve Zebra.

Veel liefs Glenda

Helen zei

Wat een ontzettend mooie kaart en je bloem is geweldig. Bedankt dat je meedoet aan onze challenge van Anmacreatief. Groetjes, Helen

Liesbeth zei

Schitterend kaartje Jolanda, leuk dat je hem laat meedoen bij de Creatieve Zebra, succes.
gr. Liesbeth

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooi zeg! Echt heel leuk gedaan.

Anreda zei

Wauw wat een mooie neutrale kaart en goed te gebruiken als jongen/mannen kaart. Geweldig!
Ik was dit keer gastdesigner en was/ben erg benieuwd wat jullie er allemaal van maken.
Heel veel succes met de challenge van De Creatieve Zebra!

Groetjes Erna

chanya13 zei

Beautiful flower.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje, prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Jolanda,

Je kaart is helemaal top! ik vind je bloem echt helemaal super!!!!

Liefs, Karin

Anne-Marije zei

Wat een schitterende kaart!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije