Hier is weer een kaartje van mij. De afgelopen week heb ik niet zoveel gedaan, want er zijn met dat mooie weer ook zoveel andere dingen om te doen. . . . .alhoewel, het mooie zonnige weer is weer veranderd in bewolkt herfstweer.
De achtergrond is gemaakt met een embossingfolder. Het ovaal is gemaakt met de nieuwe Fancy Dies mallen van Nellie Snellen. Takjes uitgestanst en opgebold, en de bloem is gemaakt met een pons.
Ik ga vanaf nu ook wat minder foto's plaatsen op mijn blog. Ik heb eens even opgezocht hoe het eigenlijk zit met de foto's die je plaatst, of daar ook een limiet aan zit o.i.d. . . . ja dus! Als je aan een weblog begint wordt er een Picasa webalbum aangemaakt, waar de foto's ge-upload worden, en je hebt geloof ik 1GB (1024MB) gratis.Dus ik eens op zoek naar mijn webalbum. Tot mijn grote schrik zat ik na 1 jaar bloggen al op de helft van mijn limiet. Fijn weekend . . . .
10 opmerkingen:
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Heel erg mooi!!
Ik hoor steeds meer mensen over het limiet van de foto's. Ook ik heb al eens een melding gehad, maar nadien kon ik toch weer plaatsen, heel vreemd!
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar je foto's verkleinen, alvorens ze te plaatsen, scheelt ook al een heleboel!
Groetjes Cornelie
Hallo Jolanda, Weer een mooi kaartje. De gekleurde delen komen zo mooi los van de achtergrond.
Even over de geuploade foto's. Ik gebruik Picasa Webalbums ook voor mijn andere foto's en ik heb net gekeken: 1024 MB opslag. Dus dan kun je toch nog wel een poos vooruit. En..wat Cornelie schrijft, je foto's verkleinen scheelt ook.
Groetjes, Wies
Wat een prachtige kaart, heel speciaal.
Je kunt ook een deel van je archief (wat al heel oud is) verwijderen, dan krijg je ook weer nieuwe ruimte.
Groetjes, Amarins
Wat een prachtige kaart! Heel erg mooi gedaan!!
Groetjes Elise
Wat een schitterende kaart.
Groetjes Ans
Wat een schitterende kaart Jolanda ik ben er een beetje stil van zo mooi vind ik hem echt prachtig groetjes corrie
Hij is schitterend! Erg mooi met de bruine randen. Ik vind het supermooi gemaakt.
Erg vervelend dat je zo'n melding krijgt over een limiet. Ik heb er nog geen last van gehad gelukkig.
Groetjes, Jose
Wat is die weer ontzettend mooi en heel stijlvol.
Fijn weekend.
Groetjes,
Carla
This is a beautiful card. Very unusual.
Leuk dit kaartje zeg!
Groetjes Sjoukje
Een reactie posten