Het papier komt uit de Pretty Papers Bloc "Vintage Journey". Het kader heb ik gemaakt met de 'postzegel'stans, die net is uitgekomen. Het gras is gemaakt met de ijspegels-stans, je krijgt dan wel een beetje rechte grassprieten, maar het ziet er wel leuk uit. De wolken heb ik weer gemaakt met met een zelfgeknipt malletje en Distress-ink. De kleine rode bloemetje zijn gemaakt met een perforator. Kleine rondjes uitgeponsd, en dan met een embossing-pen in het midden duwen op een foam-mat (ik gebruik hiervoor een muismat) Hieronder weer een foto met de gebruikte stansen.
20 opmerkingen:
Wauw, wat geweldig leuk!!!
Groetjes Tineke
Wat weer een leuke landschapskaart!
Groetjes, Wies
Wat een prachtige landschapskaart!!
Groetjes, Nellie
Wauwww Jolanda
wat een prachtig kaartje
groetjes Corrie
wat is die gaaf
het lijkt wel een 3d schilderijtje
i.p.v. een kaart
gr.agnes
Geweldigggggggg, het zijn toch geen kaarten meer.....kunstwerkjes zijn het die je maakt.
Liefs Plony ennnn......500 volgers?????? Dat gaat nog wel heeeeeeeel lang duren, hihihi. Ik ben al blij als ik er 200 ga krijgen.
Wat een schitterend kunstwerk!!! Prachtig gedaan.... ook erg leuk die landkaartachtergrond!!! Complimenten!!!
grt Angela
Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Jolanda leuk met alle spulletjes van Marianne design en het gras vind ik zo super ik vind het weer een beauty.
groetjes Corrie
Jeetje Jolanda!! Wat een geweldig kunstwerk heb je ervan gemaakt zeg! Zo gaaf! Super hoe je er een vergezicht van hebt gemaakt! Onwijs gedaan :D Liefs, Karin
Really lovely card. Love these dies.
Prachtige kaart, Jolanda! Leuk zoals jij bepaalde dingen maakt (wolkjes)
Groetjes Anneke.
Een super leuk kaartje zeg.
Dat je met die perforatorrondjes nog een bloemetje kan maken, geweldig !
Groetjes, Marjan
Mooi kaartje Jolanda
liefs, Marianne
Wat heb je dat supermooi gedaan!!
Waanzinnig!!
Wat prachtig gemaakt Jolanda.
Liefs Riet.
geweldig!!!moet maar eens bij je langs wippen om eens van dicht bij te zien,ihihihi
WAUWWWW wat een kunstwerkje weer.
Liefs Jenine
wat een leukerd is dit!
wat een mooi geheel jolanda!
veel om tezien!
gr ineke
Een reactie posten