donderdag 5 juli 2012

De Eiffeltoren

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Marianne design. Het is een soort landschapje geworden in een ansichtkaat.

Het papier komt uit de Pretty Papers Bloc "Vintage Journey". Het kader heb ik gemaakt met de 'postzegel'stans, die net is uitgekomen. Het gras is gemaakt met de ijspegels-stans, je krijgt dan wel een beetje rechte grassprieten, maar het ziet er wel leuk uit. De wolken heb ik weer gemaakt met met een zelfgeknipt malletje en Distress-ink. De kleine rode bloemetje zijn gemaakt met een perforator. Kleine rondjes uitgeponsd, en dan met een embossing-pen in het midden duwen op een foam-mat (ik gebruik hiervoor een muismat) Hieronder weer een foto met de gebruikte stansen.


20 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat geweldig leuk!!!
Groetjes Tineke

Wies zei

Wat weer een leuke landschapskaart!

Groetjes, Wies

Nellie zei

Wat een prachtige landschapskaart!!

Groetjes, Nellie

Corrie zei

Wauwww Jolanda
wat een prachtig kaartje

groetjes Corrie

Unknown zei

wat is die gaaf
het lijkt wel een 3d schilderijtje
i.p.v. een kaart
gr.agnes

Plony zei

Geweldigggggggg, het zijn toch geen kaarten meer.....kunstwerkjes zijn het die je maakt.
Liefs Plony ennnn......500 volgers?????? Dat gaat nog wel heeeeeeeel lang duren, hihihi. Ik ben al blij als ik er 200 ga krijgen.

Angela zei

Wat een schitterend kunstwerk!!! Prachtig gedaan.... ook erg leuk die landkaartachtergrond!!! Complimenten!!!
grt Angela

Corrie zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Jolanda leuk met alle spulletjes van Marianne design en het gras vind ik zo super ik vind het weer een beauty.
groetjes Corrie

leonenkarin.blogspot.com zei

Jeetje Jolanda!! Wat een geweldig kunstwerk heb je ervan gemaakt zeg! Zo gaaf! Super hoe je er een vergezicht van hebt gemaakt! Onwijs gedaan :D Liefs, Karin

Marie-Louise zei

Really lovely card. Love these dies.

Anneke. zei

Prachtige kaart, Jolanda! Leuk zoals jij bepaalde dingen maakt (wolkjes)
Groetjes Anneke.

Marjan zei

Een super leuk kaartje zeg.
Dat je met die perforatorrondjes nog een bloemetje kan maken, geweldig !

Groetjes, Marjan

Marianne zei

Mooi kaartje Jolanda
liefs, Marianne

Cornelie zei

Wat heb je dat supermooi gedaan!!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waanzinnig!!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

chrilvian zei

geweldig!!!moet maar eens bij je langs wippen om eens van dicht bij te zien,ihihihi

Jenine zei

WAUWWWW wat een kunstwerkje weer.

Liefs Jenine

Helen zei

wat een leukerd is dit!

made by ineke zei

wat een mooi geheel jolanda!
veel om tezien!
gr ineke