dinsdag 10 juli 2012

I design for . . . . . .

Marianne design.
Ik zit nu in het designteam van Marianne design . . . Hoe leuk is dat!!  Ik ben heel erg blij dat Marianne Perlot mij hiervoor heeft gevraagd. Ik hoop dat ik jullie met mijn creaties kan inspireren. . Ook het volgende kaartje heb ik gemaakt met de materialen van marianne design, het is weer een landschapskaart.

Uit het blauwe karton heb ik het frame gestanst, en dit verhoogd opgeplakt, met dikke foamblokjes.

Ik ben de molen vergeten op de foto.
De laatste weken heb ik ook veel nieuwe volgers gekregen . . .leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden, en ik hoop dat jullie regelmatig terugkomen om mijn creaties te bewonderen.

24 opmerkingen:

made by ineke zei

whauw, wat leuk dat je designer bent voor marianne, en terecht ook hoor, je maakt zulke leuke en mooie en prachtige dingen!
gefeliciteerd
gr ineke

Kaartenbox zei

Gefeliciteerd, leuk!!!
Dit kaartje is echt een beauty, heel leuk zo'n landschapskaartje. Gr. Anja

Marie-Louise zei

Beautiful card. Love the dies.

jackelien zei

Gefeliciteerd meid erg leuk. Op naar veel nieuwe creaties.
Liefs Jackelien

Nellie zei

Gefeliciteerd met je designerschap!! Ben benieuwd naar je creaties!! De eerste ziet er al prachtig uit!!

Groetjes, Nellie

Frouwkje zei

Wauw!!! Supermooie kaart! Gefeliciteerd Jolanda met je designerschap!! Superleuk voor je!
Liefs, Frouwkje

Corrie zei

Gefeliciteerd Jolanda met je designerschap, als al je creaties er zo uit zien als deze prachtige kaart zullen ze bij M.D geen spijt hebben dat ze jou hebben gevraagd.Je maakt zulke prachtige kaarten
groetjes Corrie

Annamaria zei

Gefeliciteerd met je dt functie. je maakt ook super kaarten.

deze is ook weer schitterend en de diepte geeft 3d effect.

Elise zei

Gefeliciteerd met je DTschap bij MD!! Terecht, je maakt ook prachtige kaarten, dit is ook weer zo'n bjoetie!!
Groetjes Elise

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een schitterend landschap is ook dit weer!!!
En gefeliciteerd met je plek in het DT team van MD.
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Gefeliciteerd!
Je kaartje is net een schilderijtje.
Erg mooi.

Groetjes van Inge

Anneke. zei

Prachtig creatie, Irene! Gefeliciteerd met je nieuwe job!
Groetjes Anneke.

Sylvia zei

Meid wat maak je mooie kaarten, echt prachtig wat je allemaal doet met stansjes.
Kom je ook eens bij mij kijken?
Ik werk ook graag met de stansen van MD.
groetjes van Sylvia Scharp.

chrilvian zei

geweldig!!
en je hebt het verdiend!!!
succes meid

Corrie zei

Hey wat leuk zeg
gefeliciteerd, wat is dit weer een mooi kaartje zeg

Groetjes Corrie

Unknown zei

1 woord voor de kaart ENIG!!!!!!
van harte gefeliciteerd dat je in het designteam zit
gr.agnes

Angela zei

Met het maken van zulke prachtige creaties kunnen ze haast niet om je heen *lol*!!! Geweldig!!! Van harte proficiat met je plekje in het DT van Marianne Design.... een ware verrijking!!!
grt Angela

Dora zei

gefeliciteerd dat je designer bent bij Marianne design. veel plezier in die team.
je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
een mooie natuurkaart.
groetjes

Aletta zei

Wat leuk dat je in het dt-team van Marianne zit, gefeliciteerd.
Je maakt dan ook prachtige kaart, dus je plekkie is dan ook meer dan verdiend :)))

Groetjes Aletta

Riet zei

Wowwww Jolanda,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Anoniem zei

congratulations! this is gorgeous!

Elly zei

Geweldig leuk!! Leuk dat je mag designen voor Marianne, dat is aan jou wel toevertrouwd :-)
Ben ook sinds kort verslingerd aan de scenery kaarten ( dankzij het blog Kittie Kraft, ik weet niet of je het kent, maar ze maakt super leuke scenery kaarten, een kijkje waard) Heb inmiddels al de nodige stansen hier liggen...nu nog ermee aan de slag ;-)

groetjes, Elly

Crea Ankie zei

Gefelilciteerd met je nieuwe Job Jolanda, Top !

Je landschap is schtitterenddd

Fijne Avond, Ankie

Wies zei

Wat leuk dat je in het DT team van Marianne design zit. Gefeliciteerd.Veel succes en inspiratie toegewenst. Je landschapskaartje is weer erg mooi geworden.

Groetjes, Wies