Na een aantal weken helemaal geen kaart te hebben gemaakt, ben ik toch weer begonnen met freubelen. Hier zien jullie het resultaat.
Ik vind de easelkaart toch altijd zo'n mooi model kaart, en ik wilde proberen of ik van de halve cilrkel creatable een leuke easelkaart kon maken . . . nou . . .dat is gelukt, zoals jullie kunnen zien.
De ge-inboste delen heb ik bewerkt met "Victorian Velvet" Distress-ink
Op het staande gedeelte heb ik alleen een paar vogeltjes geplaatst, ik vond het zo al druk genoeg. Op de onderkant een bloementoef, om het staande gedeelte tegen te houden. Ook heb ik nog rose parel-swirls gebruikt CA3102
Ook weer een foto van de gebruikte mallen . . allemaal van Marianne design
13 opmerkingen:
Dit is wel een hele elegante easelkaart.
Bijzonder goed geslaagd.
wow,Jolanda,dat is meteen ook weer een hele mooie binnenkomer.Wat een pareltje...lieve groetjes Miranda
Jolanda, dat is zo mooi en de easelkaart is perfekt daarvoor. groetjes Ursula
Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet
tja, ik denk dat bij iedereen het knutselen op een laag pitje staat. de hitte trotseren
in ieder geval, eenheel erg mooi en geslaagd kaartje
grtjs,martina
x
Hoi Jolanda,
Zag je berichtje op FB en ik dacht even kijken, supermooi gedaan hoor, leuk idee met de mallen..liefs van Ans
Ook al dingen uitproberen, leuk is dat hè? En deze is zeer geslaagd, prachtige kleuren, kan wel door voor een trouwkaart.
Heb morgen een verrassing voor je . . .
groet, Marfien
Wauw wat een mooie kaart!! Echt supergedelegeerden gelukt! En wat zijn die vogeltjes schattig!!!
Groetjessss
Dit is een echte binnenkomer Jolanda, meis wat een chique en prachtige creatie!! Mijn freubelen staat ook op een erg laag pitje maar als ik dit dan zie dan gaat het toch wel kriebelen moet ik zeggen....mijn complimenten, prachtig gedaan!
Groetjes Richtje
Hallo Jolanda,
Je heb er een hele mooie kaart van gemaakt.
Groetjes Cynthia
Hi Jolanda ,wow a stunning Card ,so beautiful and delicate,great work!
greets Gudrun
Wauw super mooi gemaakt Jolanda, en prachtige mallen, staan op mijn lijstje genoteerd haha!
Groetjes ida
Cudna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een reactie posten