Terwijl ik dit prachtige kaartje zit te bewonderen loopt de temperatuur behoorlijk snel naar de 30 graden...Niet voor te stellen dat het over een aantal maanden ook weer zo kan zijn als op jouw mooie kerstkaart! Prachtig gemaakt Jolanda!
haklo jolanda, even naar je kaarten gekeken, maar ik vind ze echt super mooi gemaakt. vooral de bloemenkaart bij NOOR. een SUPER kaart is het groetjes elly
9 opmerkingen:
Weer een hele leuke kerstkaart Jolanda met een mooie winters tafereel.
Groetjes, Wies
Hoi Jolanda,
Hele mooie kaart, leuk het huisje, echt helemaal kerst, liefs van Ans
Wat een super leuke kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Ida
Aww. This is beautiful Jolanda.
Een prachtig wintertafereel!
Groetjes Tineke
prachtige kaart weer met deze mooie nieuwe mallen.
groeten Lenie
Terwijl ik dit prachtige kaartje zit te bewonderen loopt de temperatuur behoorlijk snel naar de 30 graden...Niet voor te stellen dat het over een aantal maanden ook weer zo kan zijn als op jouw mooie kerstkaart! Prachtig gemaakt Jolanda!
Groetjes Richtje
Piękna karteczka :)) Pozdrawiam
haklo jolanda,
even naar je kaarten gekeken,
maar ik vind ze echt super mooi gemaakt.
vooral de bloemenkaart bij NOOR.
een SUPER kaart is het
groetjes elly
Een reactie posten