woensdag 31 juli 2013

X-MAS

Een kaartje , gemaakt voor The Collection #7. Een overzicht van de materialen vind je daar ook in.
Wil je weten hoe het kaartje is gemaakt, kijk dan even op de site van Marianne design bij de downloads, of klik *HIER*



9 opmerkingen:

Wies zei

Weer een hele leuke kerstkaart Jolanda met een mooie winters tafereel.
Groetjes, Wies

Ans Gilbert zei

Hoi Jolanda,
Hele mooie kaart, leuk het huisje, echt helemaal kerst, liefs van Ans

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een super leuke kerstkaart heb je gemaakt!

Groetjes Ida

Marie-Louise zei

Aww. This is beautiful Jolanda.

Tineke van der Linden zei

Een prachtig wintertafereel!
Groetjes Tineke

Lenie zei

prachtige kaart weer met deze mooie nieuwe mallen.
groeten Lenie

Richtsje zei

Terwijl ik dit prachtige kaartje zit te bewonderen loopt de temperatuur behoorlijk snel naar de 30 graden...Niet voor te stellen dat het over een aantal maanden ook weer zo kan zijn als op jouw mooie kerstkaart! Prachtig gemaakt Jolanda!

Groetjes Richtje

hania739 zei

Piękna karteczka :)) Pozdrawiam

elly zei

haklo jolanda,
even naar je kaarten gekeken,
maar ik vind ze echt super mooi gemaakt.
vooral de bloemenkaart bij NOOR.
een SUPER kaart is het
groetjes elly