maandag 26 augustus 2013

Vilt-Creaties

In de nieuwe Marianne Doe! #19 staan deze creaties van vilt, die ik gemaakt heb met de Collectables van de pinguïn COL1331 en de sneeuwpop COL1332 van Marianne design.  Het fotolijstje heb ik gekocht bij de Ac-tion. Een verdere werkbeschrijving vind je in het blad.Je kunt met deze mallen zowel papier als vilt uitstansen. Ik vind het werken met vilt ook erg leuk om te doen, ik houd wel van een beetje afwisseling.




9 opmerkingen:

Marfien zei

Ziet er heel vrolijk uit, je kunt ze natuurlijk ook zo met een nieuwjaarswens in de vleugel versturen, bij decemberzegels mag de post tot 50 gr.

Gertrude zei

WOW, ich bin begeistert, habe auch diese Zeitung
lg gertrude

Ans Gilbert zei

Hoi Lia,
Wat zijn ze leuk, ik heb ze ook al in de Marianne Doe bewonderd, misschien, ik heb nog vilt liggen, ga ik dat ook eens proberen..liefs van Ans

nicole zei

Oooo wat gaaf zeg!!
Ik zal ze morgen aan mijn zoontje laten zien, die is gek op,pinguïns, of niet...dan moet ik ze ook gaan maken en ik ben niet handig met naald en draad hihi.
Groetjessss

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je dit súperleuk gemaakt Jolanda,ik ben er weg van,de pinguinmal heb ik al dus misschien ook maar even naar de A...lieve groetjes Miranda

Wybrich zei

Echt super leuk zo met zijn allen in de lijst!

Marjan zei

Ge-wel-dig!! Ik vind het onwijs gaaf, je zult hier best veel werk aan gehad hebben, maar wat leuk!
Je hebt trouwens veel mooie dingen gemaakt tijdens mijn blogvakantie, zeg!

Boukje zei

Mooie schildertijtjes! Leuk je te zien op de beurs in Zwolle, ik herkende je van je foto! Marianne heb ik later nog gezien en gesproken, leuk!
Groetjes Boukje.

Erica ♥ zei

Zo super gaaf, echt geweldig gemaakt ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl