maandag 2 september 2013

Groetjes . . .

Groetjes van een lief Snoesje. . . . Dit is een 3D plaatje van de nieuwe Knipvel 3DHM055. Het papier is uit de papierblokken van Eline's buitenhuis PB7042 en PB7043. Verder heb ik nog de ovale Creatable LR0279, het blauwe randje LR0270. Blaadjes CR1248. Het tekstje is van Eline  EC0147

Het roze is in het echt minder heftig dan op de foto, maar ik krijg het niet beter op de foto.


8 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Marjan zei

Mooi kaartje, Jolanda! Leuk is die mal! ik vind roze ook vaak lastig te fotograferen.

Ans Gilbert zei

Hoi Jolanda,
Het rose knalt er wel helemaal uit..maar je hebt een schattig kaartje gemaakt, liefs van Ans

Wies zei

Een snoes van een kaart Jolanda. Heel leuk!
Groetjes, Wies

Mar Knutsel zei

Hoi Jolanda,
Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt met dat snoesje,leukekleur.

Groetjes Marian

Marfien zei

Gelukkig ben je niet de enige met fotoproblemen, maar we kijken er wel doorheen :-)
Heb meer last van de flikkerende reclame op elk blog kan af en toe helemaal niet reageren.
Je kaartje ziet er weer heel gezellig uit.
grtjs, marfien

nicole zei

Ziet er top uit!!!
Groetjessss

Erica ♥ zei

wat een leuk lief snoesje, en ook nog
eens een snoes van een kaart ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl