Groetjes van een lief Snoesje. . . . Dit is een 3D plaatje van de nieuwe Knipvel 3DHM055. Het papier is uit de papierblokken van Eline's buitenhuis PB7042 en PB7043. Verder heb ik nog de ovale Creatable LR0279, het blauwe randje LR0270. Blaadjes CR1248. Het tekstje is van Eline EC0147
Het roze is in het echt minder heftig dan op de foto, maar ik krijg het niet beter op de foto.
8 opmerkingen:
mooie kaart
Mooi kaartje, Jolanda! Leuk is die mal! ik vind roze ook vaak lastig te fotograferen.
Hoi Jolanda,
Het rose knalt er wel helemaal uit..maar je hebt een schattig kaartje gemaakt, liefs van Ans
Een snoes van een kaart Jolanda. Heel leuk!
Groetjes, Wies
Hoi Jolanda,
Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt met dat snoesje,leukekleur.
Groetjes Marian
Gelukkig ben je niet de enige met fotoproblemen, maar we kijken er wel doorheen :-)
Heb meer last van de flikkerende reclame op elk blog kan af en toe helemaal niet reageren.
Je kaartje ziet er weer heel gezellig uit.
grtjs, marfien
Ziet er top uit!!!
Groetjessss
wat een leuk lief snoesje, en ook nog
eens een snoes van een kaart ☺
Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl
Een reactie posten