dinsdag 15 juli 2014

Hello . . .

Een nieuwe Challenge start vandaag bij Marianne Design Divas. Dit keer is de opdracht om je nieuwste Marianne design product te laten zien. Ik heb het Elfje (Fairy star LR0323) en de spiegel (Flower mirror LR0322) verwerkt op mijn kaart. 


 De basiskaart is een easelkaart, gemaakt met een Go-Kreate mal Large frame Frilly #10.
Het tekstlabeltje komt uit de kleine spiegel..Tekstje COL1315. Ik heb weer vilten bloemetjes gemaakt met Collectable COL1323. In de rechter zijbalk staat een link naar een filmpje die ik heb gemaakt van de werkbeschrijving. De vleugels van het elfje heb ik bewerkt met stickles, maar dat is helaas op de foto niet te zien.



4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

Erica ♥ zei

Wowwww wat is je kaart super mooi, ben gek op dat elfje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Cards en Box bij Lady M zei

wat mooi dat elfje zier er prachtig uit groetjes maartje

Aartje zei

Prachtig, het ziet er echt sprookjesachtig uit.
Groeten, Aartje