Deze kaart heb ik gemaakt voor de mailing van Marianne design. Ik heb hiervoor een plaatje gebruikt van de gratis knipvel, die je krijgt als kadootje in de hobbywinkels. Het is tenslotte Feest dit jaar bij
Marianne design.
Ik heb een frame gemaakt met de nieuwe Christmas Bauble Collectable COL1361
Tekstje COL1341
Hulsttakje LR0244
Pretty Papers Bloc "Wintertime"


6 opmerkingen:
het is een prachtig kaartje geworden Jolanda.....Liefs Ghea
What a beautiful design.
Mooi kaartje Jolanda,krijg gelijk zin om aan de kerstkaarten te beginnen.Groetjes Joke
Super mooi kaartje ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefss van Erica
{Heidebloempjuh}
Prachtige kaart Jolanda
Groetjes Corrie
Mooie kaart! Leuk idee om van de kerstbal een frame te maken.
Groetjes, Wies
Een reactie posten