zaterdag 12 juli 2014

Sneeuwman

Deze kaart heb ik gemaakt voor de mailing van Marianne design. Ik heb hiervoor een plaatje gebruikt van de gratis knipvel, die je krijgt als kadootje in de hobbywinkels. Het is tenslotte Feest dit jaar bij 
Marianne design.

Ik heb een frame gemaakt met de nieuwe Christmas Bauble Collectable COL1361
Tekstje COL1341
Hulsttakje LR0244
Pretty Papers Bloc "Wintertime" 


6 opmerkingen:

Ghea zei

het is een prachtig kaartje geworden Jolanda.....Liefs Ghea

Becky zei

What a beautiful design.

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Jolanda,krijg gelijk zin om aan de kerstkaarten te beginnen.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Super mooi kaartje ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefss van Erica
{Heidebloempjuh}

Corrie zei

Prachtige kaart Jolanda
Groetjes Corrie

Wies zei

Mooie kaart! Leuk idee om van de kerstbal een frame te maken.
Groetjes, Wies