Dit kado-tasje heb ik net als de vorige kaart al een poosje geleden gemaakt voor Marianne design. Je kunt hem daar op de site terug vinden onder het tabje "Feest" *Hier* is een link
Het is leuk om een kraft tasje om te toveren in een mooi kado-tasje


5 opmerkingen:
Heel erg leuk en mooi gemaakt!
Groetjes ida
Feestelijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Mooi Jolanda.Groetjes Joke
Wat super mooi gemaakt zeg, woww ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
Wat een te gek kado-tasje!
Liefs, Mandy
Een reactie posten