zondag 19 oktober 2014

Especially for you

Dit kado-tasje heb ik net als de vorige kaart al een poosje geleden gemaakt voor Marianne design. Je kunt hem daar op de site terug vinden onder het tabje "Feest" *Hier*  is een link
Het is leuk om een kraft tasje om te toveren  in een mooi kado-tasje




5 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk en mooi gemaakt!

Groetjes ida

Anoniem zei

Feestelijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joke de Wit zei

Mooi Jolanda.Groetjes Joke

Erica ♥ zei


Wat super mooi gemaakt zeg, woww ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

De hobbydroom zei

Wat een te gek kado-tasje!
Liefs, Mandy