maandag 6 oktober 2014

Winter . . .

Een mooie rustige kaart, met een plaatje van een knipvel van
 Marianne design (IT573)
Verder heb ik een designfolder extra , met sterren gebruikt (DF3408)
Creatable Anja's circle (LR0327)
Hertjes (CR1289)
Het kleine hertje is van COL1330
Hoekje met wintertekst COL1341





12 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt!

Groetjes Ida

Ghea zei

Beeldschoon kaartje heel erg mooi Jolanda.
Liefs Ghea

Tineke van der Linden zei

Schitterend winterkaartje!
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

prachtige kaart

Aartje zei

Prachtige kaart Jolanda, mooie sfeervolle kleuren en die hertjes blijven zo leuk.
Groeten, Aartje

made by ineke zei

lief!
groetjes ineke

Erica ♥ zei


Hoi Jolanda,

Echt een hele mooie kaart ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Kaartenkraam zei

Een hele mooie kaart, prachtig met dat hertengezinnetje en de kleuren zijn heel bijzonder!

groetjes van Ank

Wies zei

Mooie winter(kerst) kaart.
Groetjes, Wies

Becky zei

This is stunning Jolanda! I love how you put together this image and these beautiful deer.

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje met die hertjes Jolanda! En wat een mooie kleurcombinatie!
Groetjes Paula