Een mooie rustige kaart, met een plaatje van een knipvel van
Marianne design (IT573)
Verder heb ik een designfolder extra , met sterren gebruikt (DF3408)
Creatable Anja's circle (LR0327)
Hertjes (CR1289)
Het kleine hertje is van COL1330
Hoekje met wintertekst COL1341



12 opmerkingen:
Heel erg mooi gemaakt!
Groetjes Ida
Beeldschoon kaartje heel erg mooi Jolanda.
Liefs Ghea
Schitterend winterkaartje!
Groetjes Tineke
Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby
prachtige kaart
Prachtige kaart Jolanda, mooie sfeervolle kleuren en die hertjes blijven zo leuk.
Groeten, Aartje
lief!
groetjes ineke
Hoi Jolanda,
Echt een hele mooie kaart ☺
Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}
Een hele mooie kaart, prachtig met dat hertengezinnetje en de kleuren zijn heel bijzonder!
groetjes van Ank
Mooie winter(kerst) kaart.
Groetjes, Wies
This is stunning Jolanda! I love how you put together this image and these beautiful deer.
Wat een schattig kaartje met die hertjes Jolanda! En wat een mooie kleurcombinatie!
Groetjes Paula
Een reactie posten