Hello Jolanda, Dank dat je volger bent geworden van mijn Blog. Ik heb je volledige blog doorlopen en heb vol bewondering gekeken naar al je prachtige werkjes. Tasjes, doosjes, kaarten enz. alles even mooi. Top hoor. Ik ben dan ook volger bij jou geworden. Nu vlug mijn Bloglijst aanvullen met jouw link, zo kan ik je regelmatig volgen. Groetjes en nog een fijne avond Karin
2 opmerkingen:
Hello Jolanda,
Dank dat je volger bent geworden van mijn Blog.
Ik heb je volledige blog doorlopen en heb vol bewondering gekeken naar al je prachtige werkjes.
Tasjes, doosjes, kaarten enz. alles even mooi. Top hoor. Ik ben dan ook volger bij jou geworden. Nu vlug mijn Bloglijst aanvullen met jouw link, zo kan ik je regelmatig volgen.
Groetjes en nog een fijne avond
Karin
Hi Jolanda,
Ook ik heb je blog verder bekeken en je maakt erg mooie en aparte dingen. Blijf je zeker volgen.
groetjes Marja
Een reactie posten