Dit tasje heb ik gemaakt voor de challenge bij de Dutch Card Lovers
Ik heb de hele dag geprobeert het te plaatsen, maar bloggers was niet te gebruiken, en zijn ook een paar berichten van de afgelopen dagen weg, ik hoop dat ze weer tevoorschijn komen
.
1 opmerking:
Ja, ik heb ook gemerkt dat Blogger eruit ligt, gelukkig ben je nog op tijd voor je plaatsing!
Je tasje is erg leuk geworden! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
Een reactie posten