Leuke vrolijke kaart Jolanda.Groetjes Michelle
Wat een leuke stempel Jolanda en wat heb je deze mooi ingekleurd. Sprekende kleurtjes. Leuk dat hart erbij en die bloem is super gedaan.Groetjes Lida.Ik geef weer een gave candy weg, dus als je zin hebt ....
Een reactie posten
2 opmerkingen:
Leuke vrolijke kaart Jolanda.
Groetjes Michelle
Wat een leuke stempel Jolanda en wat heb je deze mooi ingekleurd. Sprekende kleurtjes. Leuk dat hart erbij en die bloem is super gedaan.
Groetjes Lida.
Ik geef weer een gave candy weg, dus als je zin hebt ....
Een reactie posten