maandag 30 mei 2011

Create4fun Challenge may

Op de valreep nog een kaartje gemaakt, voor de challenge bij Create4fun #86
Het mooie plaatje, en het bijpassende papier is van
Yvonne creations.
De ronde blauwe circel is een mooi stukje glimmend behang.

2 opmerkingen:

Michelle zei

Leuke vrolijke kaart Jolanda.
Groetjes Michelle

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuke stempel Jolanda en wat heb je deze mooi ingekleurd. Sprekende kleurtjes. Leuk dat hart erbij en die bloem is super gedaan.
Groetjes Lida.
Ik geef weer een gave candy weg, dus als je zin hebt ....