Ik wil deze leuke geldmapje ook nog even laten zien bij
Sassy Cheryl's Show Me #35
Je kunt bij haar iets laten zien waar je op dit moment mee bezig bent, en dit hoeft niet verplicht een kaart of andere creatie zijn. Je mag het zelf weten.
Je kunt er een Digi stempel mee winnen!!
Dit is voor nu even mijn laatste bericht . De komende week heb ik geen beschikking over een computer. Wel jammer hoor . . . kan ik ook niet even rondneuzenop jullie blogs . . . . Fijne vakantie
7 opmerkingen:
Dank je Jolanda!Hihihi ja gaat echt lekker,maar het is ook zo leuk om kadoosjes te maken enne ben echt helemaal weg van het boek Kadoosjes:D
Jij maakt ook van die leuke dingen die kadomapjes zijn ook erg leuk!
Liefs Nicole
Beautiful creation and the flower is spectacular.
Absolutely STUNNING! Thanks for playing in the SHOW ME fun this week.
Ja superleuk hè, ik had ze al een tijdje terug ontdekt en ook gemaakt! Idd, eenvoudig met een superleuk resultaat. Iedere keer weer anders, zo ook deze van jou. Heel erg mooi geworden!!
Groetjes Cornelie
Ik vind ze super, superleuk! Erg mooi aangekleed. Das nog eens leuk kado doen met een bon of geld. Ga ze ook een keer proberen! Dank voor de link.
Gr. Jose
Nice grab...I have got to lift this and create this winter...Thanks for sharing at Sassy Cheryl...Tootsie
Erg leuk Jolanda. Vind je bloemendecoraties op de beide geldmapjes prachtig.
Groetjes, Wies
Een reactie posten