donderdag 28 juli 2011

Geldmapjes

Deze leuke geldmapjes zag ik bij Ellen, . . . . en ze zijn te leuk!!! , en erg eenvoudig om te maken. Je vind HIER een link naar haar blog.








Ik wil deze leuke geldmapje ook nog even laten zien bij
Sassy Cheryl's Show Me #35
Je kunt bij haar iets laten zien waar je op dit moment mee bezig bent, en dit hoeft niet verplicht een kaart of andere creatie zijn. Je mag het zelf weten.
Je kunt er een Digi stempel mee winnen!!
Dit is voor nu even mijn laatste bericht . De komende week heb ik geen beschikking over een computer. Wel jammer hoor . . . kan ik ook niet even rondneuzenop jullie blogs . . . . Fijne vakantie

7 opmerkingen:

Nicole zei

Dank je Jolanda!Hihihi ja gaat echt lekker,maar het is ook zo leuk om kadoosjes te maken enne ben echt helemaal weg van het boek Kadoosjes:D

Jij maakt ook van die leuke dingen die kadomapjes zijn ook erg leuk!

Liefs Nicole

Shirley zei

Beautiful creation and the flower is spectacular.

Sassy Cheryl zei

Absolutely STUNNING! Thanks for playing in the SHOW ME fun this week.

Cornelie zei

Ja superleuk hè, ik had ze al een tijdje terug ontdekt en ook gemaakt! Idd, eenvoudig met een superleuk resultaat. Iedere keer weer anders, zo ook deze van jou. Heel erg mooi geworden!!
Groetjes Cornelie

José zei

Ik vind ze super, superleuk! Erg mooi aangekleed. Das nog eens leuk kado doen met een bon of geld. Ga ze ook een keer proberen! Dank voor de link.
Gr. Jose

Paper Bagley zei

Nice grab...I have got to lift this and create this winter...Thanks for sharing at Sassy Cheryl...Tootsie

Wies zei

Erg leuk Jolanda. Vind je bloemendecoraties op de beide geldmapjes prachtig.
Groetjes, Wies