vrijdag 1 juli 2011

SOL-Creatie

Afgelopen woensdag was er weer een SOL bij
De Kaartenkast.
Het was weer leuk om mee te doen.



1 opmerking:

José zei

Wat een prachtige kaart Jolanda! Heel mooie vorm en de kleuren bij elkaar zijn heel fris en vrolijk. Mooi wat je met die harten hebt gedaan. Ik heb trouwens geen idee wat een SOL is....
Groetjes, Jose