Wat een prachtige kaart Jolanda! Heel mooie vorm en de kleuren bij elkaar zijn heel fris en vrolijk. Mooi wat je met die harten hebt gedaan. Ik heb trouwens geen idee wat een SOL is....Groetjes, Jose
Een reactie posten
1 opmerking:
Wat een prachtige kaart Jolanda! Heel mooie vorm en de kleuren bij elkaar zijn heel fris en vrolijk. Mooi wat je met die harten hebt gedaan. Ik heb trouwens geen idee wat een SOL is....
Groetjes, Jose
Een reactie posten