zondag 24 juli 2011

Kaart

Ergens op een blog kwam ik zo'n soort kaart tegen . . . een kaart in één kleur.De Big Shot op tafel, de stansen er bij, en dan maar mooi op een kaart plakken. De randen allemaal gedaan met Distress-inkt.
Ik vind het resultaat wel erg mooi.
Ik doe met de eerste kaart mee met de
Come and Get it Challenge
Make your own Flowers

Ik heb créme-kleurig papier gebruikt met linnenstruktuur.
De volgende kaart heb ik wit papier gebruikt, en hier heb ik een plaatje van Marieke op geplakt om het een beetje op te fleuren.

7 opmerkingen:

Cornelie zei

Ik had h'm ook gezien bij karin! Zeker heel erg mooi!. Deze uitwerking is ook mooi met de disstressrandjes!
Groetjes Cornelie

José zei

Het resultaat is zeker mooi! De beinkte randen maken het geheel erg mooi. Vooral de eerste kaart vind ik erg mooi.
Heel gaaf gedaan!
Gr. Jose

Wies zei

Mooie kaarten Jolanda. Vooral de eerste kaart, de crème-kleurige, vind ik heel stijlvol. Lijkt me ook een mooie kaart voor bv. een huwelijk.
Ik zag laatst je prachtige 8-hoekige kaart voor een baby met de naam Wietse. Laat ik je kaart vandaag nu in het echt gezien hebben.....bij mijn nichtje thuis.

Groetjes, Wies

* Shell B.* zei

Beautifully Done!

Wish that you had a translator on your blog so I could read more about your work......Thanks for joining us this week at Come and Get It Challenges!

Shell~Alaska♥

Dora zei

via, via, bij jouw op de blog gekomen. je maakt ook hele mooie creaties, en zo verschillend!
deze is ook zo mooi gemaakt.
groetjes Dora

Julie Temple zei

Gorgeous! Thank you for playing this week at Come and Get It Challenges!

Julie

Anoniem zei

What a beautiful card. WOW!. I loved it. The flower is really great. Thanks for posting on our Come and Get it Challenge Blog.