Het is weer de eerste van de maand, dus het is weer cadeautjes tijd bij de
Nederlandse Kaarten Uitdaging
Kijk even op de site , hoe je mee kunt doen, en vergeet de challenge niet.
Mijn Sinterklaas kaartje gaat naar Helen . . . ik heb je een berichtje gestuurd, en bedankt voor je leuke reactie.
Groeten en nog een fijne dag . . . .Jolanda

1 opmerking:
Graag gedaan hoor; ik heb je een mailtje gestuurd. Alvast bedankt voor deze leuke sintkaart. Groetjes.
Een reactie posten