Het is heel iets anders dan een schrapkaart, maar het was leuk om te doen.. Op de foto is het niet zo heel goed te zien, maar er zit lands de randen waar de prikgaatjes zitten, allemaal dotjes glitter . . .dit geeft een heel leuk effect. Dit wordt ook mijn derde bijdrage bij de challenge van AnMaCreatief
Zaterdag kom ik nog even terug met mijn DT-kaart voor de Nederlandse Kaarten Uitdaging, maar verder heb ik even de knutselspullen opgeruimd, even een knutsel-stop
Ik ben op dit moment ook nog aan het breien van die kronkel-sjaaltjes , die hier op dit moment erruggg 'in' zijn . . . .zijn die bij jullie ook zo populair?? Ze zijn erg makkelijk te maken, en je hebt er in 1 dag ééntje af.
Als ik er om denk zal ik er een foto van maken, dan kunnen jullie ze ook zien.
8 opmerkingen:
Het is inderdaad weer even iets anders maar het effect is er niet minder om :) Leuk gedaan! En had ik al gezegd dat ik je tasjes echt super vind... oke dan voor de 3e keer... Ik vind ze echt SUPER ;)
Hele gezellige kerstdagen gewenst!\
Groetjes, Karin
Grappige sneeuwman Jolanda. Succes met het maken van je kronkelsjaal. Je ziet ze in allerlei kleuren. Geeft wel een leuk effect.
Ik wens je vast fijne feestdagen en alle goeds voor 2012 toe.
groetjes, Wies
Wat een ontzettend leuke sneeuwman. Ik heb Henneke op Kreadoe gezien en volgens mij heeft ze idd geen blog, maar wel erg leuke creaties. Succes met je kronkelsjaal; zie ze hier ook overal. Fijne Feestdagen en alle goeds voor een gezond en creatief 2012. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen
Je sneeuwman ziet er erg leuk uit.
Fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012.
Groetjes Ans
Wat een leuke sneeuwman. Ik vind ze heel apart.
Lieve groetjes en een fijne kerst-
Michelle
Wat een leuke sneeuwpop zeg!
Vorig jaar was hier die rage al druk aan de gang, nu hebben ze er weer nieuwe variaties op gemaakt. Dus het blijft wel populair.
Ze zijn ook erg leuk en makkelijk te maken!
Leuk dat je zovaak mee hebt gedaan met de challenge van AnMaCreatief!
Het zou leuk zijn wanneer je ons in het nieuwe jaar weer zoveel leuke creaties laat zien!
Liefs Lotte
Hoi Jolanda,
wat een toffe sneeuwmankaart! Die glittertjes maken hem extra feestelijk.
Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!
Groetjes en fijn jaareinde,
Lins
O, wat is dit leuk Jolanda.
Bedankt voor je 3de bijdrage aan de AnMaCreatief challenge van december.
xxx Anne-Marije
Een reactie posten