De basis is een dubbele kaart van 15x15 cm., hierop zit een stuk glanzend roze karton van 14,5x14,5 cm. Daar bovenop een wit vierkant van 14x14 cm . Ik heb daarna 4 keer de Marianne design bloemenswirl LR0248 uitestansd en ge-embosd. De ge-embosde delen heb ik iest aangezet met Distress-ink Victorian Velvet. De bloemenswirls op de kaart plakken, met onder ieder bloemetje een dik foam-blokje. De vlinder CR1205 is 3 keer uitgestansd en opgeplakt De kaart is verder afgemaakt met wat drupjes Perlen Pen Eis-Weis
20 opmerkingen:
prachtig kaartje
Wauwwww wat een schitterende kaart Jolanda
Groetjes Corrie
wow...wat mooi!! wat komen die stansen mooi uit op je kaart. super!
groetjes
Mooie kaart Jolanda. Heel fijntjes.
Groetjes, Wies
Echt weer prachtig gemaakt!
Wat een prachtige kaart, heel mooi gemaakt!
Groetjes Sjoukje
Ik vind het resultaat prachtig.
Groetjes Karla
Super mooi kaartje en dan al die accenten met de perlenpen heel mooi!
Liefs jackelien
Beautiful, elegant and delicate, I love it!!!
Prachtige kaart is dit zeg!! Ik hou van vlinders!!
Groetjes Elise
Een prachtig kaartje!
Eigenlijk ben ik nu ook wel benieuwd naar wat je in je hoofd had... ;))
ik weet niet wat je in je hoofd had om te maken
maar zoals deze uiteindelijk is geworden vindt ik SUPER
gr.agnes
Heel mooi gedaan Jolanda.
Liefs, Marianne
ohhh wowww Jolanda,wat is dit een schitterende kaart.
Liefs Riet.
Ik weet niet wat je in je hoofd had, maar deze is prachtig geworden !
Groetjes, Marjan
Such a beautiful card.
Ooh wat een schitterende kaart!
Groetjes Tineke
Wou wat een schitterende kaart is het
Wowwieee wat is deze kaart mooi
geworden zeg, echt een toppertje !
Fijne donderdag, grtjsss Erica ☼
hoi jolanda
Je kaart is prachtig.
Gr sandra
Een reactie posten