dinsdag 27 november 2012

Vlinder

Ik had iets in mijn hoofd, maar het eindresultaat is iets heel anders geworden.

De basis is een dubbele kaart van 15x15 cm., hierop zit een stuk glanzend roze karton van 14,5x14,5 cm. Daar bovenop een wit vierkant van 14x14 cm . Ik heb daarna 4 keer de Marianne design  bloemenswirl  LR0248 uitestansd en ge-embosd. De ge-embosde delen heb ik iest aangezet met Distress-ink Victorian Velvet. De bloemenswirls op de kaart plakken, met onder ieder bloemetje een dik foam-blokje. De vlinder CR1205 is 3 keer uitgestansd en opgeplakt De kaart is verder afgemaakt met wat drupjes Perlen Pen Eis-Weis



20 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje

Corrie zei

Wauwwww wat een schitterende kaart Jolanda
Groetjes Corrie

Dora zei

wow...wat mooi!! wat komen die stansen mooi uit op je kaart. super!
groetjes

Wies zei

Mooie kaart Jolanda. Heel fijntjes.
Groetjes, Wies

Cornelie zei

Echt weer prachtig gemaakt!

CreaSjouk zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Karla zei

Ik vind het resultaat prachtig.

Groetjes Karla

jackelien zei

Super mooi kaartje en dan al die accenten met de perlenpen heel mooi!
Liefs jackelien

Mihaela zei

Beautiful, elegant and delicate, I love it!!!

Elise zei

Prachtige kaart is dit zeg!! Ik hou van vlinders!!
Groetjes Elise

Unknown zei

Een prachtig kaartje!
Eigenlijk ben ik nu ook wel benieuwd naar wat je in je hoofd had... ;))

Unknown zei

ik weet niet wat je in je hoofd had om te maken
maar zoals deze uiteindelijk is geworden vindt ik SUPER
gr.agnes

Marianne zei

Heel mooi gedaan Jolanda.
Liefs, Marianne

Riet zei

ohhh wowww Jolanda,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Marjan zei

Ik weet niet wat je in je hoofd had, maar deze is prachtig geworden !

Groetjes, Marjan

Marie-Louise zei

Such a beautiful card.

Tineke van der Linden zei

Ooh wat een schitterende kaart!
Groetjes Tineke

Gerrie's kaarten zei

Wou wat een schitterende kaart is het

Erica ♥ zei

Wowwieee wat is deze kaart mooi
geworden zeg, echt een toppertje !

Fijne donderdag, grtjsss Erica ☼

http://sandracreaties.blogspot.com zei

hoi jolanda
Je kaart is prachtig.
Gr sandra