woensdag 7 november 2012

Vogeltjes

Mijn eerste kaart deze maand . . . het is een beetje stil op mijn blog, maar ik heb niet stil gezeten hoor. Ik mag de kaarten helaas nog niet aan jullie laten zien . . pas volgend jaar!
Deze stansjes met de vogeltjes blijf ik leuk vinden. Het designpapier wat ik heb gebruikt is uit een Pretty Papers Bloc van Marianne design . . Birds & Flowers PK9085. Ik heb het hart uitgestansd, en het frame verhoogd op geplakt met dikke foamblokjes.
 Ik vond dit papier er zo mooi bijpassen, dus die heb ik aan de binnenkant geplakt.
 Hier zie je weer  de gebruikte mallen. De tekststempeltjes zijn van Eline's Words EC0138
Deze kaart doet mee  met de volgende challenge . .
Everybody-Art-Challenge . . . .embossing

16 opmerkingen:

anniek zei

wat een leuk kaartje
groetjes Anniek

Ans Gilbert zei

Hoi Jolanda,

Wat heb je een mooi kaartje gemaakt en inderdaad..het papier past er schitterend bij..Super..

Liefs van Ans

Tineke van der Linden zei

Prachtig is het vogelkaartje! Het papier is er voor "geknipt".
Groetjes Tineke

made by ineke zei

leuk zo jolanda eerst het hart erop en dan er weer uit!
goed idee
doeg
ineke

Corrie zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Jolanda, volgend jaar mogen we creaties pas zien,nou meisje dan heb je wel lekker voor uit kunnen werken,je maakt mij wel nieuwsgierig hoor!!.lieve groetjes Corrie

Heleen zei

Ben nu al benieuwd naar je creaties, volgend jaar. Deze kaart is in elk geval weer prachtig geworden.
Lieve groetjes, Heleen

Karla zei

Prachtig kaartje weer Jolanda.

Groetjes Karla

Gerrie's kaarten zei

Mooi kaartje leuk met het vogeltje
Groetjes Gerrie

Gertrude zei

WOW, deine Arbeiten sind soooooooo schön
lg gertrude

Marie-Louise zei

Beautiful card. Love these dies.

Elise zei

Supercreatie heb je gemaakt, ik kijk nu al uit naar je nieuwe creaties voor volgend jaar!!
Groetjes Elise

Dora zei

prachtig papier!!!
inderdaad het is een hele mooie geheel met die vogels.
prachtige kaart.
groetjes

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie kaart ! top
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Prachtige kaart zeg, die heb je heel
erg mooi gemaakt !

Fijne donderdag,
groetjessss Erica ☼

Wies zei

Leuke kaart met mooie binnenkant. Ben benieuwd naar je kaarten die je nog niet mag laten zien??????