prachtige kaartjes
wat een prachtige kaartjes JolandaGroetjes Corrie
Super gezellige wintertafereeltjes!Groetjes Tineke
Het zijn weer supermooie kaarten!!! Mooie ontwerpen en details!Groetjes Elise
Wunderschöne Karte,gefällt mir sehr gutlg Gertrude
Prachtige kaarten Jolanda!Liefs, Frouwkje
Ohh dat zijn dus ook prachtige kaartjes geworden. En leuk dat zein het blad staan !Fijn en gezellig weekend, Erica ☼
Jolanda, ik vind deze kaarten ook weer schitterend gemaakt.lieve groetjes Corrie
Heel mooi,vooral de bovenste is net een mini-schilderijtje,groetjes Miranda
oooo...wat maak jij er weer iets moois van met die stansen. prachtig!!groetjes
Wat een schitterende kaarten!!Groetjes, Nellie
Wat een prachtige kaarten Jolanda.Liefs Riet.
Een reactie posten
12 opmerkingen:
prachtige kaartjes
wat een prachtige kaartjes Jolanda
Groetjes Corrie
Super gezellige wintertafereeltjes!
Groetjes Tineke
Het zijn weer supermooie kaarten!!! Mooie ontwerpen en details!
Groetjes Elise
Wunderschöne Karte,gefällt mir sehr gut
lg Gertrude
Prachtige kaarten Jolanda!
Liefs, Frouwkje
Ohh dat zijn dus ook prachtige
kaartjes geworden. En leuk dat ze
in het blad staan !
Fijn en gezellig weekend, Erica ☼
Jolanda, ik vind deze kaarten ook weer schitterend gemaakt.
lieve groetjes Corrie
Heel mooi,vooral de bovenste is net een mini-schilderijtje,groetjes Miranda
oooo...wat maak jij er weer iets moois van met die stansen. prachtig!!
groetjes
Wat een schitterende kaarten!!
Groetjes, Nellie
Wat een prachtige kaarten Jolanda.
Liefs Riet.
Een reactie posten