Lovely creation!!!
Hoi Jolanda,ook dit is weer een heel lief kaartje, romantisch en..mooi gebruik van de mallen...Liefs van Ans
prachtigdoor jou kaartjes ben ik om en heb de mallen ook gekochtgr ineke
Heel erg mooi!Groetjes ida
Wat een leuk kaartje Jolanda.Groetjes Karla
Gorgeous card. Love the dies.
Je krijgt van deze creatie ook weer echt een lentegevoel! Prachtig hoor Jolanda, zoals je het allemaal weer bij elkaar hebt verwerkt... geeft weer heel veel inspiratie!Groetjes Richtje
Oohh...deze is ook supermooi met de tuinmalletjes! Het geeft een heerlijk lentegevoel.Groetjes Tineke
Alweer zo'n leukie.....mooi gedaan weer met die malletjes.....wat zijn er toch veel nieuwe steeds hè, het blijft maar gaan.Lieve groetjes, Plony.
Wat een heerlijk voorjaarskaartje en wat heb je die lucht mooi gemaakt,súper....lieve groetjes Miranda
oef...je laat weer wat moois zien. prachtig!!!
wat een prachtige kaart zeg.groeten Lenie
Bedankt voor de mooie uitleg hoe je het hebt gedaan,En je kaart is natuurlijk prachtig.groetjes Anita
Een reactie posten
13 opmerkingen:
Lovely creation!!!
Hoi Jolanda,
ook dit is weer een heel lief kaartje, romantisch en..mooi gebruik van de mallen...
Liefs van Ans
prachtig
door jou kaartjes ben ik om en heb de mallen ook gekocht
gr ineke
Heel erg mooi!
Groetjes ida
Wat een leuk kaartje Jolanda.
Groetjes Karla
Gorgeous card. Love the dies.
Je krijgt van deze creatie ook weer echt een lentegevoel! Prachtig hoor Jolanda, zoals je het allemaal weer bij elkaar hebt verwerkt... geeft weer heel veel inspiratie!
Groetjes Richtje
Oohh...deze is ook supermooi met de tuinmalletjes! Het geeft een heerlijk lentegevoel.
Groetjes Tineke
Alweer zo'n leukie.....mooi gedaan weer met die malletjes.....wat zijn er toch veel nieuwe steeds hè, het blijft maar gaan.
Lieve groetjes, Plony.
Wat een heerlijk voorjaarskaartje en wat heb je die lucht mooi gemaakt,súper....lieve groetjes Miranda
oef...je laat weer wat moois zien. prachtig!!!
wat een prachtige kaart zeg.
groeten Lenie
Bedankt voor de mooie uitleg hoe je het hebt gedaan,
En je kaart is natuurlijk prachtig.
groetjes Anita
Een reactie posten