woensdag 13 februari 2013

Lente

Hier zie je de tweede kaart uit the Collection #2 van Marianne design . . .
 Op de achtergrond heb ik wolken gemaakt, met behulp van een zelfgemaakt malletje en blauw Distress-Ink


13 opmerkingen:

Mihaela zei

Lovely creation!!!

Ans Gilbert zei

Hoi Jolanda,

ook dit is weer een heel lief kaartje, romantisch en..mooi gebruik van de mallen...

Liefs van Ans

made by ineke zei

prachtig
door jou kaartjes ben ik om en heb de mallen ook gekocht
gr ineke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi!

Groetjes ida

Karla zei

Wat een leuk kaartje Jolanda.

Groetjes Karla

Marie-Louise zei

Gorgeous card. Love the dies.

Richtsje zei

Je krijgt van deze creatie ook weer echt een lentegevoel! Prachtig hoor Jolanda, zoals je het allemaal weer bij elkaar hebt verwerkt... geeft weer heel veel inspiratie!

Groetjes Richtje

Tineke van der Linden zei

Oohh...deze is ook supermooi met de tuinmalletjes! Het geeft een heerlijk lentegevoel.
Groetjes Tineke

Plony zei

Alweer zo'n leukie.....mooi gedaan weer met die malletjes.....wat zijn er toch veel nieuwe steeds hè, het blijft maar gaan.
Lieve groetjes, Plony.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een heerlijk voorjaarskaartje en wat heb je die lucht mooi gemaakt,súper....lieve groetjes Miranda

Dora zei

oef...je laat weer wat moois zien. prachtig!!!

Lenie zei

wat een prachtige kaart zeg.
groeten Lenie

Creanita60.blogspot.nl zei

Bedankt voor de mooie uitleg hoe je het hebt gedaan,
En je kaart is natuurlijk prachtig.

groetjes Anita