zaterdag 23 februari 2013

Vogeltje van Vilt en uitslag Uiltjes give-away

Vorige week heb ik een volgeltje gemaakt van vilt. Ik heb hiervoor de vogelstans COL1301, van Marianne design gebruikt.
Op facebook had ik ondertussen foto's geplaatst, misschien wel leuk om deze ook even te laten zien.
Hier waren de onderdelen uitgestanst en was ik al begonnen met het maken van de siersteekjes

Bijna klaar . . .

en zie hier . . het eindresultaat!
*******************
En dan nu de uitslag van de Uiltjes-Give-Away

De winnaars zijn . . . 
Willen jullie mij even je adres sturen, dan kan ik de uiltjes versturen . . .


11 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Wat zijn ze toch leuk die collectables, vooral om deze vilten vogels en uilen te maken.
Groetjes Sjoukje

Wies zei

Hallo Jolanda,

Eerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad en wens je nog veel gezonde en creatieve jaren toe.
Ook dit vogeltje van vilt is erg leuk. Mooi met die kleine viltroosjes.
Groetjes, Wies

Ans Gilbert zei

Hoi Jolanda,
Leuk is je vogeltje geworden, je hebt de smaak helemaal te pakken en dames..gefeliciteerd met jullie gewonnen uiltjes..Liefs van Ans

Gertrude zei

Das sind aber tolle Arbeiten und schaun ganz süss aus
lg gertrude

Richtsje zei

Nou hoe leuk kan dit nou zijn...grappig om te lezen dat ik zo'n snoezig uiltje heb gewonnen!

Je vogeltje ziet er ook weer heel leuk uit Jolanda...vlijtige handen heb je hoor!

Groetjes Richtje

M@rjan zei

Dat vogeltje is toch ook weer om op te vreten, zo leuk!!

Jolara zei

super leuk! liefs joyce
ps Ik geef een leuke blogcandy Weg op Mijn blog :)

Riet zei

Wat heb je dit allemaal schitterend gemaakt Jolanda.
Liefs Riet.xx

nicole zei

Wat een schatje zeg!! En wat een gaaf idee om met vilt te werken!! Groetjessss.

Anneke zei

Leuke vogeltjes en uiltjes heb je gemaakt!
Groetjes Anneke

Lenie zei

Wat een schattig vogeltje en bedankt dat ik heb gewonnen.
groeten Lenie