En . . . hoe vinden jullie mijn uiltjes? Wat is het leuk om te maken, en lekker even iets anders doen dan kaarten maken. Ik heb ze gemaakt met de Uil Collectable COL1302 en verschillende kleurtjes vilt.
hoe ik ze vind? ik vind ze geweldig!! maar ik ben er dan ook aan verslaafd geraakt die uiltjes zijn veel teleuk ook leuk zo met de vleugeltjes uit! gr ineke
WAt zijn ze gaaf. Zo leuk om verschillende uiltjes te zien. Ik heb er hier ook twee klaar liggen moeten nog inelkaar, handig om die malletjes zo ook te gebruiken hè. Groetjes, Amarins
Ik vind de uiltjes helemaal te gek. Je hebt leuke kleuren en versieringen gebruikt. Heb deze mal besteld en hoop er binnenkort ook mee aan de slag te kunnen. Groetjes, Wies
17 opmerkingen:
hoe ik ze vind?
ik vind ze geweldig!!
maar ik ben er dan ook aan verslaafd geraakt die uiltjes zijn veel teleuk
ook leuk zo met de vleugeltjes uit!
gr ineke
Ze zijn vet leuk.
groetjes Anita
Wat zijn ze leuk!!! Heel erg grappig.
Groetjes Tineke
Superleuk!! Jolanda, wat heb je dit mooi en lief gemaakt, schitterend al die kleine details en zo prachtig alles afgewerkt!
Groetjes Richtje
Wat zijn ze prachtig geworden zeg.
Crea groet, Mariska
Ze zijn goed gelukt. Heb zelf de stans niet of misschien beter nog niet. Telkens als ik het uiltje zie, denk ik die wil ik ook.
groetjes Monique
Hoi Jolanda,
je uiltjes zijn echt schattig, zó mooi afgewerkt en met leuke details..toppie...
Liefs van Ans
Wauwww wat zijn ze geweldig. Echt helemaal top! Echt uiltjes om verliefd op te worden :-).
Groetjes, Claudia
WAt zijn ze gaaf. Zo leuk om verschillende uiltjes te zien. Ik heb er hier ook twee klaar liggen moeten nog inelkaar, handig om die malletjes zo ook te gebruiken hè. Groetjes, Amarins
Hoi Jolanda,ik vindt ze geweldig,je hebt ze echt súper afgewerkt en lieve kleurtjes gebruikt,lieve groetjes Miranda
Hoi Jolanda
Wat een schattige uiltjes heb je gemaakt.
Lieve groetjes
Danoesja
Wauw Jolanda, wat een beauty's zijn je uiltjes, ik weet het nu zeker, jij kan alles.
lieve groetjes Corrie
De uiltjes hebben blogland echt veroverd. Ik blijf ze ook zo leuk vinden! Wat heb je ze mooi gemaakt!!
Oh these little owls are marvellous.
wat super leuk ! Liefs joyce
Ik vind de uiltjes helemaal te gek. Je hebt leuke kleuren en versieringen gebruikt. Heb deze mal besteld en hoop er binnenkort ook mee aan de slag te kunnen.
Groetjes, Wies
Ek vind ze schattig. Ek zag de stanz van de week nu gaat ek die haalen. groetjes Ursula
Een reactie posten