Deze kaart staat vandaag op het Snoesjesblog . . . zijn jullie al volger??
Afbeelding is van een cardtopper knipvel 3DHM054
design paper is uit Eline's buitenhuis PB7042
mallen : vlinder LR0261. Anja's vintage frameLR0272
pink swirls CA3102
Met deze kaart wil ik mee doen met de Creatieve Cutting Challenge #26 . . . verjaardag
Met deze kaart wil ik mee doen met de Creatieve Cutting Challenge #26 . . . verjaardag
10 opmerkingen:
wat een mooie kaart gr gea
Hoi Lia,
Wat mooi gemaakt, prachtig hoe je de mallen hebt gebruikt..het plaatje is ook erg mooi er bij..liefs van Ans
Eine Traumhaft schöne Karte
lg gertrude
Hallo Jolanda,
Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zo lief allemaal.
Lieve groetjes Marrie
Wat een snoes van een kaart Jolanda.Ik vind dat je de mallen leuk gebruikt hebt met dat passe-partout deel voor het snoesje.En ja hoor,natuurlijk ben ik al volger van het snoesjesblog...fijn weekend,lieve groetjes Miranda
Ik zag je kaart op FB al voorbij
komen vandaag, wowww wat is ie mooi
geworden, prachtig ☺
Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl
mooi kaartje heb je gemaakt, alleen jammer dat er nergens iets van gefeliciteerd/ verjaardag staat.
toch leuk dat je meedoet met de uitdaging van de ccc.
groetjes rian
Mooi kaartje, leuke mallen gebruikt.
Fijn dat je mee doet aan de challenge bij CCC. Groetjes Maria
Wat een plaatje! Mooi model ook en qua kleur ook al zo mooi.
Prachtige kaart Jolanda.
Liefs Riet.
Een reactie posten