vrijdag 6 september 2013

Zomer

Nog één een warme zomerdag, en dan is het weer voorbij met de zomer . . . . . het Snoesje heeft de laatste zomerbloemen uit de tuin geplukt . . . . . .
Deze kaart staat vandaag op het Snoesjesblog . . . zijn jullie al volger??


Afbeelding  is van een cardtopper knipvel 3DHM054
design paper is uit Eline's buitenhuis PB7042
mallen : vlinder LR0261. Anja's vintage frameLR0272
pink swirls CA3102

Met deze kaart wil ik mee doen met de Creatieve Cutting Challenge #26 . . . verjaardag

10 opmerkingen:

Gea zei

wat een mooie kaart gr gea

Ans Gilbert zei

Hoi Lia,
Wat mooi gemaakt, prachtig hoe je de mallen hebt gebruikt..het plaatje is ook erg mooi er bij..liefs van Ans

Gertrude zei

Eine Traumhaft schöne Karte
lg gertrude

Marrie zei

Hallo Jolanda,

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zo lief allemaal.

Lieve groetjes Marrie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een snoes van een kaart Jolanda.Ik vind dat je de mallen leuk gebruikt hebt met dat passe-partout deel voor het snoesje.En ja hoor,natuurlijk ben ik al volger van het snoesjesblog...fijn weekend,lieve groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Ik zag je kaart op FB al voorbij
komen vandaag, wowww wat is ie mooi
geworden, prachtig ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

rian zei

mooi kaartje heb je gemaakt, alleen jammer dat er nergens iets van gefeliciteerd/ verjaardag staat.
toch leuk dat je meedoet met de uitdaging van de ccc.
groetjes rian

Kreatief met Maria zei

Mooi kaartje, leuke mallen gebruikt.
Fijn dat je mee doet aan de challenge bij CCC. Groetjes Maria

Marjan zei

Wat een plaatje! Mooi model ook en qua kleur ook al zo mooi.

Riet zei

Prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.