maandag 9 januari 2012

Blauw

Wow . . al bijna honderd volgers . . . . ik vind het geweldig dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om af en toe eens langs je komen, om naar mijn creaties te kijken . . . .
Deze kaart is helemaal in één kleur . . .en zonder plaatje of stempel.  De verschillende delen bewerkt met een embossingfolderen met glitter. Ik zag dit model kaart, ergens op een blog, maar heb het niet opgeslagen, dus ik kan jullie  niet vertellen wie dat was, maar ik vond het erg leuk om ook eens te maken.


Ik wil graag mee doen met de challenge van een Hoop Inspiratie Blog , en dit is ook mijn derde bijdrage voor de Challenge bij AnMaCreative #4 . . .Bloemen

20 opmerkingen:

marion zei

ohhhh dit is een prachtig kaartje zeg, heel origineel ! Bedankt voor je deelname aan EHI. Liefs, Marion

Kaartenbox zei

een prachtig kaartje. groeten anja

Cornelie zei

Dit ziet er erg mooi uit! Mooi zo in een kleur en die distress randjes.
Groetjes Cornelie

Marianne zei

Ziet er prima uit Jolanda.
Groetjes Marianne

Jolanda zei

wat een prachtige en originele creatie Jolanda! heel mooi gemaakt! leuk dat je meedoet met de challenge van EHI! veel suc6!
grtz Jolanda

Wies zei

Heel mooi Jolanda. Ik vind het echt een romantische kaart. Mooi voor een huwelijk of zo.

Groetjes, Wies

martina's kaartjes zei

hoi jolanda,
leuk dat je volger geworden bent bij mij ! ik vind het dan ook zo maar netjes om ook volger te worden bij jou ! bij deze dus....
hele leuke kaartjes heb je hier staan, leuke modelletjes, dus ik kom zeker nog wel een keertje terug!
grtjs, martina
x

LottesCards zei

Wat een leuk effect, al deze lagen in dezelfde kleur.
Leuk dat je 3x hebt meegedaan deze maand bij de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Plony zei

Wat een geweldige kaart zeg. Ik moet een verjaardagskaart maken en denk dat ik me ga laten inspireren door jouw kaart.
Groetjes Plony

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dan ben ik bij deze je honderdste volger, joepieeeeeeeeeee. Wat een prachtige en aparte kaart.

Helen zei

wat een schitterende creatie heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi kaartje, prachtige kleuren en een leuk model. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Adriana zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt:)
volgende maand worden mijn 3 dochters 26 jaar, ik denk dat ik je idee meepikt;)

bedankt voor je leuke reactie bij mijn kaartje:)
groetjes Adriana

Ans S. zei

Schitterende kaart, erg mooi zo in een kleur.

Groetjes Ans

nicole zei

hoi Jolanda,
ik kom via PLony even bij jou kijken,
en wauw wat een leuke dingen maak je!!!
echt super zeg, zo divers en lekker veel kleur, ik ben gelijk volger geworden :)
je inpsireert me ok weer om kaarten te gaan maken zonder een cute stempel.
dus bedankt en tot gauw, groetjes Nicole

Annette zei

Wat een mooi kaartje zo zonder een stempel zo'n resultaat-> prachtig hoor.
Je maakt hele bijzondere dingen op je blog.
xoxo Annette

Petra zei

Wat een schatige kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de EHI uitdaging.
Groetjes Petra.

Crealin zei

Hoi Jolanda,

leuk effect heb je bereikt met al deze verschillende laagjes!
Je hebt een mooie bloemenkaart gemaakt voor de challenge bij AnMaCreatief.

Groetjes,

lins :)

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Geweldige creatie zeg!

Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging op EHI!

Liefs Ida

Anne-Marije zei

Oh wat een geweldig mooi kaartje!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije